Speedronde #3997 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3997 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Donderdag 14-03-19 19:00
Einde: Donderdag 14-03-19 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 14-03-19 19:00
* Einde: Donderdag 14-03-19 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes, geen stijgende kosten
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 100 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 2000 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Vanaf 21:00 uur is het niet langer mogelijk om barbarendorpen te edelen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Bij deze een top/flop nominatie voor: fredjeff vanwege stabben, 3v1 en liegen en bedriegen.
Subflop nominatie voor: zagoon45, Phisa vanwege een 3v1.

Gisteren speelde ik deze ronde op een ander account van mij ... en het was een leuke ronde.

Ik startte rang 1, ik nam 1 tactisch napje met fredjeff, en na een kleine 1.5 uur spelen kreeg ik en een stab vanfredjeff en een 3v1 van fredjeff, zagoon45 en Phisa. Normaal is dat geen probleem met zulke noobs maar in dit geval gezien de instellingen kon je vrij veel edels maken, op den duur liepen er iets van 40/45 treintjes op mij waar ik dus vrij weinig aan kon doen.

Hier de rapportjes:




Meneer fredjeff vind een 3v1 en een stab normaal aangezien dit maar "een spelletje is".
En omdat meneer fredjeff wou winnen en "het hem niet uitmaakt of mensen hem mogen stabbed hij maar.

En als klapper op de vuurpijl vind Meneer fredjeff het extra leuk aangezien hij op W64 speelt bij de vijand van het account waar ik tot 5 weken speelde.


Ik heb navraag gedaan bij de spelers van het desbetreffende account (The Guru) op W64, en hij speelt er niet eens.

Dus naast een stab, 3v1 wat allemaal mag want dit is maar een spelletje (Aldus fredjeff) is Meneer fredjeff ook niet vies van liegen en bedriegen.

Zodat jullie maar geïnformeerd zijn ;)
 
Bovenaan