Speedronde #399

DeletedUser48693

Guest
NOOOOOOOOOOOOOOIT!

NOOOIT MEER DEZE RONDE DIT WAS 1 Maand gewoon speeden, na 2 weken was speed beslist en als je restarte en je bb was over kreeg je gelijk treintje van de nummer 1 :(

stomme furry friends die die ronde won als ik het me goed herriner:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
NOOOOOOOOOOOOOOIT!

NOOOIT MEER DEZE RONDE DIT WAS 1 Maand gewoon speeden, na 2 weken was speed beslist en als je restarte en je bb was over kreeg je gelijk treintje van de nummer 1 :(

stomme furry friends die die ronde won als ik het me goed herriner:p

Tja ik weet er ook niet meer zoveel van maar die superbbdorpen waren ook wel episch
 

DeletedUser

Guest
NOOOOOOOOOOOOOOIT!

NOOOIT MEER DEZE RONDE DIT WAS 1 Maand gewoon speeden, na 2 weken was speed beslist en als je restarte en je bb was over kreeg je gelijk treintje van de nummer 1 :(

stomme furry friends die die ronde won als ik het me goed herriner:p

Dat viel die speed wel mee hoor. Als ik me niet vergiste waren er nog grote gevechten tot het einde. ;)
 

DeletedUser

Guest
Deze ronde was wel mooi ja, doordat ik op een gegeven moment zowat alleen ervoor stond tegen een stam van vier personen verloor ik, had er volgens mij 2 of 3 op de knieën, maar helaas :(.
 
Reactiescore
534
Laten we nog is zo'n ronde als dit doen. 1 maandje op snelheid 50.
 

DeletedUser75285

Guest
Nee, liever niet, kan misschien 2 avonden in de week (max) speeden, en zo'n langere rondes verpesten die kansen wat...
 
Reactiescore
575
Een speedronde van 1 maand zal er niet komen ;)

Wel kunnen we weer eens een lange(re) ronde van bijv. 24 uur organiseren als er voldoende animo is. Suggesties ontvang ik graag in PM of via het daarvoor bestemde forumtopic.
 
Bovenaan