Speedronde #3851 - Vrije instellingen

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Waar heb jij het toch over, het is niet omdat ik in een stam zit, dat ik met 3 spelers aanval?
Daarnaast speel ik ook niet serieus de laatste tijd, heb examens nu...

Je kan beter het spel beginnen leren spelen inplaatsvan nutteloze commentaar geven op spelers hier, denk dat mensen je dan meer zouden mogen

Nee het gaat erom dat jij de fights ontwijkt als je met 2 andere samenwerkt, als je ermee in een stam kruipt betekend dat dat je er al niet door aangevallen word, zo heb jij het dus al makkelijker dan wanneer je solo speelt, in deze tijden heb je gewoon geen stam nodig jente, en toch zie ik je keer op keer met anderen in een stam kruipen, het komt je reputatie niet ten goede neem dat maar van me aan.

Dat jij twijfels hebt over mijn begrip van het spel zegt al genoeg over het jouwe :rolleyes:
 
Reactiescore
93
Nee het gaat erom dat jij de fights ontwijkt als je met 2 andere samenwerkt, als je ermee in een stam kruipt betekend dat dat je er al niet door aangevallen word, zo heb jij het dus al makkelijker dan wanneer je solo speelt, in deze tijden heb je gewoon geen stam nodig jente, en toch zie ik je keer op keer met anderen in een stam kruipen, het komt je reputatie niet ten goede neem dat maar van me aan.

Dat jij twijfels hebt over mijn begrip van het spel zegt al genoeg over het jouwe :rolleyes:

Het ding is dat die mensen waarmee ik in een stam kruip, mij sowieso toch niet gaan aanvallen...
Deze discussie heeft geen zin, de laatste tijd let ik er al op om niet met meer dan mensen in mijn stam proberen samen te werken, maar jullie blijven maar klagen...
 
Bovenaan