Speedronde #3851 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3851 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Dinsdag 04-12-18 19:00
Einde: Dinsdag 04-12-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 04-12-18 19:00
* Einde: Dinsdag 04-12-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 2.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kun je geen barbarendorpen edelen.
 
Reactiescore
93
Leuke ronde! Erg leuk zonder BB's edelen. Vaker doen.

Gg man, ik werd even gebackstabt door luxepro waardoor je eerste kwam te staan xD

edelt ie even 4 dorpen van me
 
Reactiescore
93
Als ik er dan zin in heb wel xD
 
Reactiescore
93
Je kan vinden wat je wilt korjak, maar zelf kan je niet winnen, daarom dat emilia clarke soms op je account speelt, je zelf altijd teamt met mensen, en in het speedkampioenschap vroeg je te helpen tegen kulta lakko
 
Reactiescore
93
Wat ben je toch een raar mannetje. Tuurlijk doe je in de early game als stam acties om de concurrentie in de omgeving weg te spelen. Dat je dat niet begrijpt geeft jouw droevige niveau wel aan.

Vroeg hij jou ook al ja? :eek:

Dat deed ie in 2 rondes, omdat ie duidelijk niet kon winnen, hij werkte toen ook samen met die pieter enzo
 
Reactiescore
93
Wat ik hier lees is grote onzin.

Ten 1e je probeert de discussie naar mij toe te schuiven terwijl jij hier de grote noob bent.

Ten 2e wat the fuck maakt het uit of er een maat van mij soms op mijn account speelt? Ik speel ook soms voor hem so go f*ck yourself, ik team bij lange na niet altijd met iedereen, als ik een x team dan is het met bekende en niet zoals jij met jan en alleman om maar te winnen.

Het lijkt me overigens vrij sterk dat IK jou vroeg om te teamen tijdens het desbetreffende SK, mocht dat het geval zijn geweest was dat om jou een plekje in de top 3 te geven bijvoorbeeld aangezien jij solo niks presteert buiten falen om.

Ik kan me nog vrij goed herinneren dat je me vroeg om je te helpen, toen zei ik dat ik niet serieus ging spelen die ronde.

Heb die ronde ook gewoon iedereen zitten kloten met ram+scoutsaanvallen,

Dat je mij een noob noemt moet je zelf weten, ik speel dit spel nog steeds voor mijn plezier, niet om te winnen
 
Reactiescore
93
Ik baseer dat op het feit dat je het spelplezier bij andere spelers bewust wegneemt door 3v1 te gaan op spelers, zelfs met dit niveau man man man als je nu niet eens solo durft :rolleyes:

Waar heb jij het toch over, het is niet omdat ik in een stam zit, dat ik met 3 spelers aanval?
Daarnaast speel ik ook niet serieus de laatste tijd, heb examens nu...

Je kan beter het spel beginnen leren spelen inplaatsvan nutteloze commentaar geven op spelers hier, denk dat mensen je dan meer zouden mogen
 
Bovenaan