Speedronde #3827 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3827 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Vrijdag 16-11-18 19:00
Einde: Vrijdag 16-11-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 16-11-18 19:00
* Einde: Vrijdag 16-11-18 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hah dat krijgt dan de titel speedkampioen 2018 gratis van zijn vriendjes, als ie zelf speelt bakt ie er nog altijd niets van

Mooie poging @Korjakskaja Sopka, durf je niet op je eigen account spelen omdat je door de mand zou vallen?

62b30efffd63e0128657cde8d49b847e.png
 
Reactiescore
93
Waar heb jij het opeens over lol
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Hah dat krijgt dan de titel speedkampioen 2018 gratis van zijn vriendjes, als ie zelf speelt bakt ie er nog altijd niets van

Mooie poging @Korjakskaja Sopka, durf je niet op je eigen account spelen omdat je door de mand zou vallen?

62b30efffd63e0128657cde8d49b847e.png

heb al in geen weken speed gespeed wijsneus, geen idee wie daarop speelde maar ik niet.
 
Reactiescore
93
Het was in ieder geval een slechte speler XD
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je gebruikt mij om aan de 10k berichten te komen + zoveel mogelijk likes te krijgen, ben ik de eerste die je dat verteld?

Je bent de eerste ja, verder voel ik me beledigd dat iemand van jouw capaciteit zich waardig acht om mijn gedachten in te schatten. Ik ben hier puur omdat ik de speedserver altijd aangenaam heb gevonden en respect had voor de speedserver en de pro's die er speelden. Vandaar dat ik graag aanduid dat jij met je onnozele acties het allemaal verneukt
 
Bovenaan