Speedronde #3585 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3585 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Maandag 25-06-18 19:00
Einde: Maandag 25-06-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 25-06-18 19:00
* Einde: Maandag 25-06-18 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Een edelman verlaagt de toestemming met minimaal 25 en maximaal 30.
 
Reactiescore
133
Zo gewonnen, thanks Joris voor het helpen tegen gigantanoob
 
Reactiescore
133
Wanneer je niet alleen van Daan kan winnen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Niveau gaat steeds dieper :p
Wanneer je ziet dat Gigantanoob samenspeelt met Awake, waardoor wij ook met ze tweeén zijn gekomen. Voor de rest paar stammen nog op me gekregen net voor sluitingstijd.
 

DeletedUser77280

Guest
Wanneer je niet alleen van Daan kan winnen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Niveau gaat steeds dieper :p

Hij werd anders flink ondersteund :eek:.
En ja wat je alleen noemt, hij werkte samen met Per en ik had 40k, ik stelde niet veel voor maar Daan wilde gewoon niks dodgen en geen moeite doen. Als die niet zo groot over zich zelf had gedaan had thomas hem ook wel 1 op 1 gepakt. Ik vond het gewoon beetje leuk om de man met de o zo veel ODA en puntjes te fucken
 

DeletedUser74404

Guest
En ja wat je alleen noemt, hij werkte samen met Per en ik had 40k, ik stelde niet veel voor maar Daan wilde gewoon niks dodgen en geen moeite doen. Als die niet zo groot over zich zelf had gedaan had thomas hem ook wel 1 op 1 gepakt. Ik vond het gewoon beetje leuk om de man met de o zo veel ODA en puntjes te fucken

Ok maar dodgen is gewoon een lastige skill om te beheersen
 
Reactiescore
133
Hij werd anders flink ondersteund :eek:.
En ja wat je alleen noemt, hij werkte samen met Per en ik had 40k, ik stelde niet veel voor maar Daan wilde gewoon niks dodgen en geen moeite doen. Als die niet zo groot over zich zelf had gedaan had thomas hem ook wel 1 op 1 gepakt. Ik vond het gewoon beetje leuk om de man met de o zo veel ODA en puntjes te fucken
Dit dus, Joris had 40k Perry had 140k. Dus het was een solide 2v2. Met basher Joris en kata Thomas.
 
Bovenaan