Speedronde #3569 - No Haul

Reactiescore
575
#3569 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 14-06-18 19:00
Einde: Donderdag 14-06-18 22:00
Scenario: Groen
No Haul

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 14-06-18 19:00
* Einde: Donderdag 14-06-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kun je geen grondstoffen plunderen.
 
Reactiescore
499
Ik vind dat maar triest op een ronde als deze
 

DeletedUser74404

Guest
Ik vind dit toch wel echt sterk gespeeld Robert, 200 oda en alsnog goud, doe dat na dan Tim.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hij vroeg of ik voor hem wou clearen, maar deed zelf mee voor de fun niet voor de pp, blijkaar had hij pp punten nodig. Dus dacht voor deze keer wees ik maar zo aardig om hem te helpen :) @Spamkaboutertje @tim010 @Korjakskaja Sopka

Hij heeft al 5 jaar lang pp nodig, hij doet van de hele dag niets anders dan speeden maar is te lui gs te gaan verkopen, heb die man al honderden punten gestuurd maar hij wint nooit pp met speeds ondanks dat hij zichzelf tussen of zelfs boven de topspeeders plaatst.

Tis jammer dat je hem nu aan een gouden beker hebt geholpen, je weet niet hoe moeilijk het nu nog wordt om hem te laten inzien dat hij er echt niets van bakt. Ik speelde hem zo onlangs weg maar hij vond toch dat hij de winnaar was omdat hij zijn dorp groter had gebouwd dan het mijne.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

DeletedUser3368

Guest
Hij heeft al 5 jaar lang pp nodig, hij doet van de hele dag niets anders dan speeden maar is te lui gs te gaan verkopen, heb die man al honderden punten gestuurd maar hij wint nooit pp met speeds ondanks dat hij zichzelf tussen of zelfs boven de topspeeders plaatst.

Tis jammer dat je hem nu aan een gouden beker hebt geholpen, je weet niet hoe moeilijk het nu nog wordt om hem te laten inzien dat hij er echt niets van bakt. Ik speelde hem zo onlangs weg maar hij vond toch dat hij de winnaar was omdat hij zijn dorp groter had gebouwd dan het mijne.

Ach, hoogmoed komt voor de val.
 
Bovenaan