Speedronde #3427 - Vrije instellingen

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
wat een gezeikk man man ging hem eerst uitspelen maar moest achter halfuur plots weg zoals de laastste tijd heb ik bijna geen tijd meer. Anders zou ik tim niet enkel met bijl en ram aanvallen en jou backen thomas. Ik zou nog wel wat gewacht hebben. Maurits ownt jullie keer op keer om dat jullie simpelweg geen teamspelers zijn. En peuter zou nooit een waardige rang 1 endless zijn want dat is de enige reden waarom we teruggekeerd zijn. Maar goed dat terzijde zijn jullie een stel jankers dat hen nederlaag niet durft toe te geven.

Nou je hitte wel mijn nuke, stomme muis reageerde niet haha Quitten of niet je hebt met wat geluk daar Boyz een zeer mooi cadeau gedaan ;) Heb heel de ronde non stop off gebouwd en nooit over 3K bijl gekomen
 
Reactiescore
76
Goh en moet je eens kijken hoeveel datgene wat ik zei op het van jou lijkt..

Maar van hetgene wat ik zei weten we al zeker dat het waar is :eek::rolleyes:

Heb ik ooit ontkent dat we niet teamen ?

Nou je hitte wel mijn nuke, stomme muis reageerde niet haha Quitten of niet je hebt met wat geluk daar Boyz een zeer mooi cadeau gedaan ;) Heb heel de ronde non stop off gebouwd en nooit over 3K bijl gekomen

ooh haha dacht dat het deff was :p
 
Reactiescore
133
wat een gezeikk man man ging hem eerst uitspelen maar moest achter halfuur plots weg zoals de laastste tijd heb ik bijna geen tijd meer. Anders zou ik tim niet enkel met bijl en ram aanvallen en jou backen thomas. Ik zou nog wel wat gewacht hebben. Maurits ownt jullie keer op keer om dat jullie simpelweg geen teamspelers zijn. En peuter zou nooit een waardige rang 1 endless zijn want dat is de enige reden waarom we teruggekeerd zijn. Maar goed dat terzijde zijn jullie een stel jankers dat hen nederlaag niet durft toe te geven.

En daarom moest je plots weg ? Altijd die raadsles en toevalligheden. Ik zeg toch in mijn laatste post dat jullie goed gespeeld hebben. Het gaat ook om de ervaring die jullie in jullie team hebben, wat ik tot nu toe nog niet eens heb aangehaald. Jullie speelde al een jaar/2 jaar eerder voordat ik mijn speed carriére begon. Daar valt "dan ook wel wat voor te zeggen".

En dat droppen en btimen, want een onzin "anders had ik wel gewacht". het was een free hit, ik had ook genoeg speer om jouw lc easy te blokken. Daarna was je gewoon klaar en ging je weg, omdat je geen troepen meer had.

Maar ik zal het dan maar nog maar zeggen aangezien er te vaak overheen gelezen is: Maurits goed gespeeld.
 
Reactiescore
500
Haha Thomas, denk je dat wel genoeg speed ervaring hebt toch :D
 

DeletedUser64860

Guest
Haha wtf maakt het uit als je 1-2 jaar later begint met speeden, wij hebben toch ook 2-3 jaar niet gespeed totdat we terugkwamen.
Ik zie 338 rondes op Little staan en 438 op Peuter :eek: Het grootste deel vd ronde speelde ik met Nuzz, Pannenkoek en Sotashi die allemaal weinig ervaring hebben.
 
Reactiescore
1.049
Haha wtf maakt het uit als je 1-2 jaar later begint met speeden, wij hebben toch ook 2-3 jaar niet gespeed totdat we terugkwamen.
Ik zie 338 rondes op Little staan en 438 op Peuter :eek: Het grootste deel vd ronde speelde ik met Nuzz, Pannenkoek en Sotashi die allemaal weinig ervaring hebben.
Nuzz was toch een co van Little
 
Bovenaan