Speedronde #340 - Vrije Instellingen (L3)

DeletedUser39990

Guest
Naja gefeliciteerd in ieder geval zoals ik al zei ik internde vorige speedo ok eengrote speler dus moet niet zeuren. Sven iig bednakt voor je inspanningen;)

Het was met plezier gedaan, zo wist ik ook mijn avondje te vullen ^^ :p

@mathias, Jij internde, wij internden ... Wat maakt het uit? Het is maar de uitslag die telt :)
 

DeletedUser18438

Guest
Het was met plezier gedaan, zo wist ik ook mijn avondje te vullen ^^ :p

@mathias, Jij internde, wij internden ... Wat maakt het uit? Het is maar de uitslag die telt :)

Ik internde NIET kerel -.- omg , heb geen enkel gratis dorp gehad...
 

DeletedUser30571

Guest
niet zo zeuren over internen. Als mathias een uur later start en nog wint zegt voor mij al genoeg op zo'n korte speed. Dan heeft hij goed gespeeld en de rest hard gefaald.
 

DeletedUser

Guest
Jongens, mathias heeft niet geinternd ;)
Hij heeft terecht gewonnen. Zeker na zijn uur achterstand.
 

DeletedUser34078

Guest
Gefeliciteerd Mathias! :D
Zeer nice met slechts 3/4 van een speed te spelen eerste te eindigen, mooi zo!

Wanneer zal ik nog eens meedoen? Ben jammer genoeg afhankelijk van enkele factoren:

1) Vader en stiefmoeder mogen niet thuis zijn. Anders moet ik weer om de 5 minuten helpen met iets, moet ik op 'redelijke' uren eten, en het allerbelangrijkste: dan zitten zij ook op internet. Ik heb ondervonden dat mijn WoW'ende broer niet de oorzaak is van wegvallend of extreem traag internet hier in huis, maar die 'internetbooster'. Dat is zo'n machientje dat het draadloos internet een verder bereik geeft en een hogere snelheid. Dat gaat natuurlijk ten koste van het kabelinternet hier in huis dat ik gebruik. Dus als ik die internetbooster wil uitschakelen mogen mijn vader en stiefmoeder niet thuis zijn, anders hebben zij geen internet en worden ze crank.

2) Als ze dan toch wel thuis zijn, maar niet op internet zitten en ik dus toevallig kan speeden moet ik bijna altijd eten. En Jan plant de speeds ALTIJD zo dat er een maaltijd tussen zit.

3) Ik moet geen onverwachts bezoek hebben. Zou niet de eerste keer zijn dat hier een groep vrienden om 7u 's ochtends op een zondag voor mijn huis staat en mij wil meenemen naar Bobbejaanland..

4) Juiste dagen in de week. Zaterdag valt me bijna altijd perfect, op zondag werken mijn vader en stiefmoeder niet en zagen ze als ik nog maar 2u achter de pc zit.

Achja, al bij al blijf ik graag speeden. Moest die co-regel nu eens verdwijnen, er weer PA prijzen zouden worden ingevoerd & Hopsie een totaalpakket humor cadeau krijgt, zou de speedwereld er perfect uitzien voor mij. :)
 

DeletedUser30571

Guest
lol heb ik ook hoor thibaud:p wordt je ineens gebeld om iets te doen. Naja dat is dan jammer maar dan ga ik gewoon wat doen en ga ik niet spelen hoor:p En door die co regel kan je dan niet een co er op laten dus of je acc wordt verwaarloosd of je begint er gewoon niet aan.
 

DeletedUser

Guest
lol heb ik ook hoor thibaud:p wordt je ineens gebeld om iets te doen. Naja dat is dan jammer maar dan ga ik gewoon wat doen en ga ik niet spelen hoor:p En door die co regel kan je dan niet een co er op laten dus of je acc wordt verwaarloosd of je begint er gewoon niet aan.

Of VV ;)
 

DeletedUser

Guest
de meeste vv'ers zijn te druk met hun eigen account wat ik snap natuurlijk
PS. nog bedankt voor je dorp :)

Ik heb d.m.v. Querza geholpen, het enige wat ik had gedaan was def maken op mijn acc ^^ Mooie 3e plek :p
 
Bovenaan