Speedronde #3399 - Scenarioronde

Reactiescore
575
#3399 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 24-02-18 10:00
Einde: Zaterdag 24-02-18 21:00
Scenario: Alternatief
Scenarioronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 24-02-18 10:00
* Einde: Zaterdag 24-02-18 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler die als eerste 100.000 punten én 10 dorpen heeft en dit ten minste 1 uur weet vast te houden, wint.
* Prijs: De winnaar krijgt 200 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 800 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kun je geen barbarendorpen edelen.
 

DeletedUser15154

Guest
Respect voor Tim though... Het gemak waar jij treintjes mee sniped... Chapeau
 
Reactiescore
133
Haha Mario, als je vaker komt speeden, zal je zien dat snipen momenteel een standaard skill is geworden.
 

DeletedUser15154

Guest
Wat ik me afvraag he, jullie speelden met zijn 3en, tegen ons met zijn 2. Wat als wij er niet waren? Dan was die speed toch onwijs saai?

Toen onze fights over waren, heb ik echt met tegenzin die speed uit moeten spelen xD
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat ik me afvraag he, jullie speelden met zijn 3en, tegen ons met zijn 2. Wat als wij er niet waren? Dan was die speed toch onwijs saai?

Toen onze fights over waren, heb ik echt met tegenzin die speed uit moeten spelen xD

Ik speelde solo hé, ik had na beginnersbescherming met je maat zitten sparren in de hoop hem vroegtijdig uit te schakelen. En toen stuurde jij hem deff en ik zag dat je verdomd veel lc had dus had ik Pannenkoek gecontacteerd maar die had 40 minuten late start. Bedoeling was echt dat ik iedereen solo ging ownen :p Maar ik had me zwaar vergist in jullie talenten haha

En toen moest ik gaan eten en jij zei dat je ook ging stoppen dus toen volgde dit (gesprek met little):
[24/02/2018 12:27:55] Maurits: hey
[24/02/2018 12:27:59] Maurits: hoeveel kans geef je me als ik nu nog start
[24/02/2018 12:28:04] Tim010: 100%
[24/02/2018 12:28:10] Tim010: ik moet over 5 min offline
[24/02/2018 12:28:14] Tim010: en rang 1 ook

Toen ik dan na het eten zag dat jullie stam van 3 hadden en jij toch had doorgespeeld stond ik teveel achter om alleen te gaan en Pannenkoek was ondertussen met Little aan het samenwerken dus vandaar dat we met 3 waren, weliswaar met grote tijdsachterstanden :p
 
Bovenaan