Speedronde #3397 - No Haul

Reactiescore
575
#3397 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 23-02-18 10:00
Einde: Vrijdag 23-02-18 16:00
Scenario: Groen
No Haul

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 23-02-18 10:00
* Einde: Vrijdag 23-02-18 16:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: nee
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kun je geen grondstoffen plunderen. De grondstoffenproductie is anderhalf keer zo hoog (150%).
 
Reactiescore
133
Delen is de trend, wat een onzin dit.
 
Reactiescore
133
Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 In the leaf we trust Rtafel 150.000 16
2 Speedking J. Rtafel 149.883 16
3 Dirk1908 Rtafel 65.391 8

Delen is geen trend meer.

Wat bedoel je hier nu mee? :(

Nou, als spelers op hetzelfde puntenaantal komen, moeten de mods de pp aanbeiden spelers geven, lijkt mij? Ook op twspeeds.com (niet van innogames of tw) krijgen ze dezelfde Ladderpunten om te stijgen op de endless.
 

DeletedUser17472

Guest
Er kan er altijd maar 1 winnen. Degene die bovenaan de ranking staat zal winnaar zijn. Er zijn factoren die ons niet bekend zijn, die dat op dat moment bepalen.
 
Reactiescore
133
Dus als ik samen met 2 ander op 10.000 eindig, en ik sta volgens de gastingang/ranglijst op rank 1. Krijg ik de pp ?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
PP wordt er idd niet mee gewonnen maar de nieuwe (ondertussen niet meer zo nieuwe) speedstats pagina geeft bij gelijke punten beide spelers een gouden beker. Zo worden stats dus geboost. En sommige spelers vinden dat complete onzin al zie ik er het probleem niet van in. Als je een 3vs3 speelt en het ene team wint van het ander dan hebben alle 3 de spelers daar hun aandeel in. Dat speler A 3x zoveel dorpen heeft omdat speler B en C voor deze speler A hebben gecleard betekend niet dat speler A daarom de enige is die goud verdiend. Vroeger waren er dus ook soort van onterechte/gebooste starts door 1 account te sparen voor de winst. Anderzijds is een ronde starten waar geen tegenstand is ook resulterend in een easy win. Denk maar aan de niv 0 en 1 kata rondes die soms in de voormiddag in het weekend worden gehouden. Als 1 van de goede spelers daar speelt wint ie in 9 op de 10 gevallen zonder moeite.

Stats boosten is subjectief iets en iedereen ziet dat anders.

Nu heb je spelers die ondanks dat ze soms eerlijk geownd zijn of omdat ze gewoon rare haatmannetjes zijn het nodig vinden om deze rankdelers te katapulteren. Goed, persoonlijk vind ik dat een kleinzerige reactie van deze spelers. Dat is tegelijkertijd willen wraak nemen en tegelijkertijd met die actie toegeven dat je niet meer waard bent of niet meer kunt dan dat. Je pakt dan wel iemand zijn goud af en pakt zo zijn stats af maar je ontdoet er zijn overwinning niet mee kapot. Maar los van het feit dat ik het dus onzin vind dat je gaat katapulteren is het wel zo dat je niet moet gaan rank sharen terwijl er nog veel bedreigingen zijn of je je niet voorbereid op mogelijks last minute aanvallen. Ik zou het dus ook maar aanraden op niv 0 1 en 2 waar je dit doet nadat je de ronde domineert. Starten om vanuit beginnersbescherming te kata'en is trouwens iets voor mogooltjes dus niet doen ;)
 
Reactiescore
5
PP wordt er idd niet mee gewonnen maar de nieuwe (ondertussen niet meer zo nieuwe) speedstats pagina geeft bij gelijke punten beide spelers een gouden beker. Zo worden stats dus geboost. En sommige spelers vinden dat complete onzin al zie ik er het probleem niet van in. Als je een 3vs3 speelt en het ene team wint van het ander dan hebben alle 3 de spelers daar hun aandeel in. Dat speler A 3x zoveel dorpen heeft omdat speler B en C voor deze speler A hebben gecleard betekend niet dat speler A daarom de enige is die goud verdiend. Vroeger waren er dus ook soort van onterechte/gebooste starts door 1 account te sparen voor de winst. Anderzijds is een ronde starten waar geen tegenstand is ook resulterend in een easy win. Denk maar aan de niv 0 en 1 kata rondes die soms in de voormiddag in het weekend worden gehouden. Als 1 van de goede spelers daar speelt wint ie in 9 op de 10 gevallen zonder moeite.

Stats boosten is subjectief iets en iedereen ziet dat anders.

Nu heb je spelers die ondanks dat ze soms eerlijk geownd zijn of omdat ze gewoon rare haatmannetjes zijn het nodig vinden om deze rankdelers te katapulteren. Goed, persoonlijk vind ik dat een kleinzerige reactie van deze spelers. Dat is tegelijkertijd willen wraak nemen en tegelijkertijd met die actie toegeven dat je niet meer waard bent of niet meer kunt dan dat. Je pakt dan wel iemand zijn goud af en pakt zo zijn stats af maar je ontdoet er zijn overwinning niet mee kapot. Maar los van het feit dat ik het dus onzin vind dat je gaat katapulteren is het wel zo dat je niet moet gaan rank sharen terwijl er nog veel bedreigingen zijn of je je niet voorbereid op mogelijks last minute aanvallen. Ik zou het dus ook maar aanraden op niv 0 1 en 2 waar je dit doet nadat je de ronde domineert. Starten om vanuit beginnersbescherming te kata'en is trouwens iets voor mogooltjes dus niet doen ;)

Ik denk dat ik op het einde 10-15 kata incs kreeg.. Kleinzielig.
Als je beide winnaar verdient te zijn heb ik helemaal geen probleem met rankdelen. Zoals dit vanmiddag was dus
 
Bovenaan