Speedronde #3395 - Vrije instellingen

DeletedUser74404

Guest
Maar daarom klopt mijn zin toch nog wel? of denk je van niet?

Gekatad*

Denk niet dat jij mag verbeteren als jij zulke posts schrijft.

Hahaha, Ik speelde solo totdat Tim zei dat hij saggi jou zag feeden met deff, toen kroop je ook nog eens met speedking J in de stam, dus 3 tegen de rest en toen zijn we 3v3 gaan doen, een saggi speelde al sinds de start mee dus het lijkt me vrij sterk wat jij beweert.. overigens toont dit het niveau van boys wel aan, dat saggi peutertje katad in de laatste minuut, bang voor terugslag en kansloos in een gevecht?, zijn jullie zo bang dat peutertje misschien eens hoger op een internetladdertje komt te staan?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Denk niet dat jij mag verbeteren als jij zulke posts schrijft.

Hahaha, Ik speelde solo totdat Tim zei dat hij saggi jou zag feeden met deff, toen kroop je ook nog eens met speedking J in de stam, dus 3 tegen de rest en toen zijn we 3v3 gaan doen, een saggi speelde al sinds de start mee dus het lijkt me vrij sterk wat jij beweert.. overigens toont dit het niveau van boys wel aan, dat saggi peutertje katad in de laatste minuut, bang voor terugslag en kansloos in een gevecht?, zijn jullie zo bang dat peutertje misschien eens hoger op een internetladdertje komt te staan?

Laat het denkwerk maar aan mij over want daar ben je zo te zien wat minder in, geef ook niet maar jij kan het beter bij bots houden.

Ik krijg wel vieze handen zo o_O
 

DeletedUser78236

Guest
Jij botte zeker ook, want toen Tim en ik rond de 20 mil gefarmed zaten zat jij aan de 45
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zou het eerder op wat anders steken, zoals het hebben van 3 boost accounts die je jouw troepen lieten behouden maargoed. Van bots ga ik je niet beschuldigen. Snap alleen niet hoe je het een leuke ronde kon noemen...
 
Bovenaan