Speedronde #3395 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3395 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 22-02-18 10:00
Einde: Donderdag 22-02-18 16:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 22-02-18 10:00
* Einde: Donderdag 22-02-18 16:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Iedere speler start op deze ronde met twee dorpen op niveau 2.
 

DeletedUser78236

Guest
Vandaag weeral getuige geweest van 1 van de meest trieste spelers op nls... Emilia clarke...
Teamed weeral met tenminste 2 spelers.
Laat saggitarius starten om hem te deffen om vervolgens Speedking zijn clear voor zijn trein te sturen.

Weeral erg laf van de stam Boyz, zoals gebruikelijk.
 

DeletedUser64860

Guest
Je zit zelf toch ook in een stam die je defft? Ga toch huilen, dinsdagavond heb ik tegen 5 deffers van Peutertje moeten spelen waarna we hem woensdagochtend eindelijk hadden gepakt
 

DeletedUser49199

Guest
Vandaag weeral getuige geweest van 1 van de meest trieste spelers op nls... Emilia clarke...
Teamed weeral met tenminste 2 spelers.
Laat saggitarius starten om hem te deffen om vervolgens Speedking zijn clear voor zijn trein te sturen.

Weeral erg laf van de stam Boyz, zoals gebruikelijk.

Want die clear was ook echt nodig?
Wanneer ik jou zie starten weet ik 1 ding zeker en dat is dat je sowieso weer lekker met je maatjes in de selena chat zit te teamen. En dat blijkt, 3 backtimes op de zelfde seconde.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jullie beginnen met teamen en praten het dan goed door je tegenstanders te beschuldigen dat ze zelf mensen benaderen om te counteren. Das hypocriet
 
Reactiescore
133
Was ene leuke ronde, alleen jammer dat Emilia Clarke na het dreigen van random spelers op de barbarendorpen nu ook standaard gaat spelen met een deffer enzo.
 

DeletedUser78236

Guest
Want die clear was ook echt nodig?
Wanneer ik jou zie starten weet ik 1 ding zeker en dat is dat je sowieso weer lekker met je maatjes in de selena chat zit te teamen. En dat blijkt, 3 backtimes op de zelfde seconde.

Ten eerste de mensen uit de selena chat waren: Erik, Bas, Jonas en Per. Niemand van hun speelde dus beetje irrelevant.

Ten tweede maakt het niet uit of de clear nodig was of niet hij werd wel gebruikt.

Ten derde ga ik natuurlijk hulp zoeken als ik 3 man op me krijg. Koekje van eigen deeg noemt men dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
133
Kan je je verhaal even in duidelijke taal zetten? Ik snap er geen zak van

Dat je op de barbarendorpen random spelers ging pmen, of ze te vertellen: "deff peuter niet, anders wordt je nooit meer top 3 op speed"

Deze ronde, hoorde ik dat je multi account start deed, Sagaritus als lagepunten maar wel 2.5k/2.5k deff de dorp. En alsnog falen.

Was een leuke en gezellige fight. 3 vs 3. Speedking J. deed precies hetzelfde wat ik op de barbarendorpen ronde deed. Hopen deff te krijgen van stamleden.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Voor alle mensen die zich getriggerd voelen omdat ik met peuter in een stam ging vandaag, even laten weten dat ik er me ten eerste niet zoveel van aantrekt. Daarnaast lok je het gewoon zelf uit als je met meer dan 1 speler komt aanvallen, of deff haalt bij andere spelers. Uiteraard ga ik dan contacten leggen bij je vijanden wie dat ook mogen zijn. Ik speel om zelf te winnen, niet om te teamen en als ik team en je voelt je daardoor offended dan ben je waarschijnlijk de reden geweest dat ik ging teamen.

Ik hoef geen beschuldigingen of minachting van spelertjes die denken dat ze daar het recht voor hebben ;)
 
Reactiescore
133
Retweet
 

DeletedUser49199

Guest
Jij hebt niets te retweeten, jij bent op voorhand met een team gestart, ik zag jou tim en daan en ging er vanuit dat jullie teamden, vandaar dat er nog iemand op sagittarius startte.

Aan tim en daan excuses deze ronde, de volgende keer vraag ik het je eerst voordat ik er van uitga.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Jij hebt niets te retweeten, jij bent op voorhand met een team gestart, ik zag jou tim en daan en ging er vanuit dat jullie teamden, vandaar dat er nog iemand op sagittarius startte.

Aan tim en daan excuses deze ronde, de volgende keer vraag ik het je eerst voordat ik er van uitga.

Hahaha, Ik speelde solo totdat Tim zei dat hij saggi jou zag feeden met deff, toen kroop je ook nog eens met speedking J in de stam, dus 3 tegen de rest en toen zijn we 3v3 gaan doen, een saggi speelde al sinds de start mee dus het lijkt me vrij sterk wat jij beweert.. overigens toont dit het niveau van boys wel aan, dat saggi peutertje katad in de laatste minuut, bang voor terugslag en kansloos in een gevecht?, zijn jullie zo bang dat peutertje misschien eens hoger op een internetladdertje komt te staan?
 
Reactiescore
133
Jij hebt niets te retweeten, jij bent op voorhand met een team gestart, ik zag jou tim en daan en ging er vanuit dat jullie teamden, vandaar dat er nog iemand op sagittarius startte.

Aan tim en daan excuses deze ronde, de volgende keer vraag ik het je eerst voordat ik er van uitga.

Ik was gestart, omdat ik 3 boys spelers zag. Peutertje alleen startte en Tim speelde en Daan speelde. Ik dacht eerlijk gezegd dat Tim en Daan gefight hadden ofzoiets. Daarna kreeg ik te horen dat sagaritus bart deffde toen, bart al 2v1 ging spelen tegen Daan.

Het mooie was dat Sagaritus gewoon op edelfastand lag van Peutertje. Altijd bij de bron aanvallen.
 

DeletedUser64860

Guest
Hahaha, Ik speelde solo totdat Tim zei dat hij saggi jou zag feeden met deff, toen kroop je ook nog eens met speedking J in de stam, dus 3 tegen de rest en toen zijn we 3v3 gaan doen, een saggi speelde al sinds de start mee dus het lijkt me vrij sterk wat jij beweert.. overigens toont dit het niveau van boys wel aan, dat saggi peutertje katad in de laatste minuut, bang voor terugslag en kansloos in een gevecht?, zijn jullie zo bang dat peutertje misschien eens hoger op een internetladdertje komt te staan?

Vorige bb ronde. Bart werd gecatat. Op het einde. Door Thorin. Thorin probeerde het vervolgens bij mij.
Je ‘argumenten’ om ons zwart te maken zijn direct op je eigen team van toepassing.
 
Bovenaan