Speedronde #3394 - Barbarenronde

Reactiescore
575
#3394 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Dinsdag 20-02-18 19:00
Einde: Woensdag 21-02-18 22:00
Scenario: Alternatief
Barbarenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 20-02-18 19:00
* Einde: Woensdag 21-02-18 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt respectievelijk 200, 100 en 50 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 3 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 6000 punten (snelheid: 30%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 10 uur
* Minimum wakkertijd: 10 uur
* Maximum wakkertijd: 12 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beetje rustig idd met die barbaren rondes, met de huidige opkomst is dat alleen wat waard op niv 3 en hoger waar je effectief kan overwegen om barbs te edelen. Door langere bb in te lassen kan je mensen ook duwen richting het barbaren edelen.

Met niveau 0 1 en 2 heeft je ronde niets met barbaren te zien :)
 

DeletedUser49571

Guest
Daaraan toe te voegen werkt de BB groei al eeuwen niet meer dat percentage..
6 bb's voor ene barb ronde, nah thx
 

DeletedUser64860

Guest
Maak stammen gesloten, en Peuter is kansloos. Nu kan de lafaard van 2 stammen deff krijgen.
 

DeletedUser77280

Guest
Was een lange fight zo te zien haha.

Deze ronde is nog niet beslist :p
 

DeletedUser64860

Guest
GG aan alle mensen die nachten hebben willen doorhalen om Peuter van deff te voorzien die vervolgens zelf niet speelt omdat hij toch wel inziet dat het verloren is tegen ons.
 
Reactiescore
133
GG aan alle mensen die nachten hebben willen doorhalen om Peuter van deff te voorzien die vervolgens zelf niet speelt omdat hij toch wel inziet dat het verloren is tegen ons.

Je weet niks, niets, nada, noppers.

Er kwam wat tussen waardoor ik niet optijd kon spelen, maar wel SM al had gezet. Als ik had gespeeld kwamen jullie ook als een pussy 2 v 1. Op een barbronde moeten ze een keer een deatmatch-principe opzetten. Dan heb je ook niet dat Bart aka Emilia Clarke, een restart krijgt en gefeed en een mooi 4k dorpje voor gratis in uur tijd ofzoiets. Daarbuiten was het een leuke fight:
Thorin werd continu getarget, wij deffde en thorin snipte als een beest. Het gevolg: Cavalry was gestopt (na het doodlopen van nuke), Emillia Clarke (gedeft van nuke) Little gbtimed, maar had 3k + speertjes en nog wat K zwaard (speedking J. die vervolgens zieke nuke kon pushen). Het kata'en en stabben van Unitedforce. Unitedforce haalt smederij down van 19 ---> 0. Vervolgens duurt het heel lang voordat je die weer 20 hebt.

United pmed mij nog dat hij "niet gestabt" is. 5 minuten later.. "je had gelijk, ze hebben mij verraden"

En dan raar opkijken als ik van stam wissel met buurmannen die wel erg veel Deff hadden gebuild in vrij korte tijd. Helaas gingen jullie 2 om 00:00 SM in. Vervolgens speedking J. gepakt, maar dorp bleef op ts 1 haken. Ik resend trein en plots was hij in SM. (bad luck).

Al met al een leuke fight op een N0 ronde, waar ik dik en dik eruit werd gestart. En vervolgens met edelfase het beste ervoor stond die een stabiele groei kon houden.

GG
 

DeletedUser77280

Guest
dat rank delen moet ook echt verboden worden haha, zwaar kansloos.

Verder heb ik de ronde via de gastingang gevolgd, en leek het mij een zeer leuke fight gisteravond!

Gg Little/Emilia/Speedking!
 
Reactiescore
5
Je weet niks, niets, nada, noppers.

Er kwam wat tussen waardoor ik niet optijd kon spelen, maar wel SM al had gezet. Als ik had gespeeld kwamen jullie ook als een pussy 2 v 1. Op een barbronde moeten ze een keer een deatmatch-principe opzetten. Dan heb je ook niet dat Bart aka Emilia Clarke, een restart krijgt en gefeed en een mooi 4k dorpje voor gratis in uur tijd ofzoiets. Daarbuiten was het een leuke fight:
Thorin werd continu getarget, wij deffde en thorin snipte als een beest. Het gevolg: Cavalry was gestopt (na het doodlopen van nuke), Emillia Clarke (gedeft van nuke) Little gbtimed, maar had 3k + speertjes en nog wat K zwaard (speedking J. die vervolgens zieke nuke kon pushen). Het kata'en en stabben van Unitedforce. Unitedforce haalt smederij down van 19 ---> 0. Vervolgens duurt het heel lang voordat je die weer 20 hebt.

United pmed mij nog dat hij "niet gestabt" is. 5 minuten later.. "je had gelijk, ze hebben mij verraden"

En dan raar opkijken als ik van stam wissel met buurmannen die wel erg veel Deff hadden gebuild in vrij korte tijd. Helaas gingen jullie 2 om 00:00 SM in. Vervolgens speedking J. gepakt, maar dorp bleef op ts 1 haken. Ik resend trein en plots was hij in SM. (bad luck).

Al met al een leuke fight op een N0 ronde, waar ik dik en dik eruit werd gestart. En vervolgens met edelfase het beste ervoor stond die een stabiele groei kon houden.

GG

Zegt de stabber zelf, het was voor mij een principe kwestie dat jij nog leefde gister avond, anders was je zoals al andere gerimmed. Stom dat deze kwestie niet wederzijds was..
Even relativeren: Een zieke nuke is ook overrated want ik had 2k 1k deff nog...

Vervolgens wil ik je wel feliciteren want het is tijden geleden dat er nog zo'n leuke fight is geweest!
 
Reactiescore
510
Enige jammere dat er weer allemaal noobs zich erin mengen :(
 

DeletedUser49199

Guest
Je weet niks, niets, nada, noppers.

Er kwam wat tussen waardoor ik niet optijd kon spelen, maar wel SM al had gezet. Als ik had gespeeld kwamen jullie ook als een pussy 2 v 1. Op een barbronde moeten ze een keer een deatmatch-principe opzetten. Dan heb je ook niet dat Bart aka Emilia Clarke, een restart krijgt en gefeed en een mooi 4k dorpje voor gratis in uur tijd ofzoiets. Daarbuiten was het een leuke fight:
Thorin werd continu getarget, wij deffde en thorin snipte als een beest. Het gevolg: Cavalry was gestopt (na het doodlopen van nuke), Emillia Clarke (gedeft van nuke) Little gbtimed, maar had 3k + speertjes en nog wat K zwaard (speedking J. die vervolgens zieke nuke kon pushen). Het kata'en en stabben van Unitedforce. Unitedforce haalt smederij down van 19 ---> 0. Vervolgens duurt het heel lang voordat je die weer 20 hebt.

United pmed mij nog dat hij "niet gestabt" is. 5 minuten later.. "je had gelijk, ze hebben mij verraden"

En dan raar opkijken als ik van stam wissel met buurmannen die wel erg veel Deff hadden gebuild in vrij korte tijd. Helaas gingen jullie 2 om 00:00 SM in. Vervolgens speedking J. gepakt, maar dorp bleef op ts 1 haken. Ik resend trein en plots was hij in SM. (bad luck).

Al met al een leuke fight op een N0 ronde, waar ik dik en dik eruit werd gestart. En vervolgens met edelfase het beste ervoor stond die een stabiele groei kon houden.

GG

Speedking heeft United gestabt, daar is hij wel voor aangesproken.
 

DeletedUser77280

Guest
vervelend mannetje die United haha
Heeft mij ook eens gestabt dus deze stab maakt voor mij niks uit.
Justice :p
 
Reactiescore
133
Dr House, is Noud volgensmij?
 
Bovenaan