Speedronde #3388 - Vrije instellingen

DeletedUser64860

Guest
Haha ja het blijft grappig om te zien dat mensen die elkaar niet kunnen uitstaan met elkaar samen werken zodat ze een kans maken tegen ons (Boyz!) ^^ Het maakt het helemaal af als Peuter nog gaat posten dat hij jou een geweldige kerel vindt :D
Ehm en ja ik zie het onder je naam showen :rolleyes:
 

DeletedUser77280

Guest
Haha ja het blijft grappig om te zien dat mensen die elkaar niet kunnen uitstaan met elkaar samen werken zodat ze een kans maken tegen ons (Boyz!) ^^ Het maakt het helemaal af als Peuter nog gaat posten dat hij jou een geweldige kerel vindt :D
Ehm en ja ik zie het onder je naam showen :rolleyes:
Tsja we moeten toch wat ? elke x 4v1 krijgen is gewoon niet leuk meer. Zeer triest.

En wat kan ik er aan doen dat je als rank 3 een forumtitel wint ;).
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Hahahaha hoe zielig is het nou als je je vriendje punten moet geven zodat jullie je wat beter voelen :D:D
Straks ga je nog een bonus instellen van 200% (dat heeft marnix namelijk al eerder helpen winnen van mij)

Hij post dat volledig uit zichzelf, geef ik hem geen opdracht toe of zoiets. Ik vind het zelf ook redelijk kansloos om scores tussen mensen te posten midden in discussies. Doe mij maar inhoudelijke discussies ipv moddergooien :)
 
Bovenaan