Speedronde #3388 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#3388 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 18-02-18 13:30
Einde: Zondag 18-02-18 17:30
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 18-02-18 13:30
* Einde: Zondag 18-02-18 17:30
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tussen 15 en 16 uur is de aanvaller in het voordeel. Hij vecht dan twee maal (200%) zo sterk als de verdediger.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ben geen groot fan van die 200% als aanvaller, werd net ingeschakeld toen iedereen trein kreeg en het was gewoon een kwestie van wie split-treint de ander als eerst. Ook nog flink onder vuur gelegen door een stuk of 6 mensen in dat 200%-uur, wel weten te redden met veel snipen en backtimen. In de bijlage de OD rank van 15.58 :D
 

Bijlagen

  • OD rank .png
    OD rank .png
    605,6 KB · Weergaven: 25

DeletedUser64860

Guest
Ja daar bof je zeker mee. Ik kwam erachter toen mn dorpsoverzicht ineens donkerblauw werd en je me treinde. Daardoor was mn 3k deff niet voldoende om mee te snipen...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Verkeerd bevel annuleren en ik was weer snel weg :p Mooi gespeeld Marnix, volgende keer trein ik je toch gwn zonder compassie :)
 

DeletedUser64860

Guest
Als je geen sneaky deff van mea had dan kon ik je met mn lc blijven bashen en had je geen kans om edels te maken.
Btw weer zielig dat je mn smid moest downen. Je had geen deff dus ik had hetzelfde kunnen doen en ook dan had je geen kans
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik heb gewoon verdiend van je gewonnen. Ik had van mezelf 1750/750 deff en Mea di Salvo heeft er ongeveer 1000/500 bij mij bijgezet. Bovendien speelde jij ook samen met .Pannenkoek, dus eerlijk 2 tegen 2. ;).

Kata's horen gewoon bij het spel, op een ronde zoals deze met 200% aanvalskracht is een split-trein altijd kassa (of je pakt het dorp van de ander, of je sloopt alle troepen). Dus lijkt het me gewoon tactisch dat ik wil voorkomen dat jij me treint. Dat gezeur om kata's begrijp ik nooit zo goed.

Ik had een mooie clear dus dan had ik die prima kunnen gebruiken om je kata's te backtimen. Ook zonder die deff had ik het goed kunnen redden. Je viel me te vroeg aan: 14:50, terwijl 15:00 de 200% bonus kwam (zie bijlage). Dat was een verspilling van LC. Daarna was het voor mij niet moeilijk meer.
 

Bijlagen

  • rapport.jpg
    rapport.jpg
    795,5 KB · Weergaven: 15
Reactiescore
133
Marnix 1 - Rits 0
 

DeletedUser64860

Guest
Zoals ik al zei wist ik toch niet van die bonus. En wat lul je dat ik team met ene pannenkoek?? Ik team al jaren met de mensen die ik goed ken dus snap niet wrm je mij hiervan beschuldigd.
Iedereen weet dat cats niet bij deftig zijn

Hoe kan je nou weer beweren dat je het had gered zonder je deff? Ik had je free kunnen farmen zodat je geen trein kon bouwen terwijl ik zelf 3k speer had staan tegen je lc btime. Zonder die random aanvaldbonus was dat bovendien genoeg om je split te deffen
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Zoals ik al zei wist ik toch niet van die bonus. En wat lul je dat ik team met ene pannenkoek?? Ik team al jaren met de mensen die ik goed ken dus snap niet wrm je mij hiervan beschuldigd.
Iedereen weet dat cats niet bij deftig zijn

Hoe kan je nou weer beweren dat je het had gered zonder je deff? Ik had je free kunnen farmen zodat je geen trein kon bouwen terwijl ik zelf 3k speer had staan tegen je lc btime. Zonder die random aanvaldbonus was dat bovendien genoeg om je split te deffen

je bent gewoon fair geownd nub.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Pannenkoek speelden niet met Maurits, ik was met die man aant callen uit verveling. Had 'm btime tijd gegeven maar dan gezegd dat ie wel mocht annuleren. Was overigens verkeerde btime :p
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Zoals ik al zei wist ik toch niet van die bonus. En wat lul je dat ik team met ene pannenkoek?? Ik team al jaren met de mensen die ik goed ken dus snap niet wrm je mij hiervan beschuldigd.
Iedereen weet dat cats niet bij deftig zijn

Hoe kan je nou weer beweren dat je het had gered zonder je deff? Ik had je free kunnen farmen zodat je geen trein kon bouwen terwijl ik zelf 3k speer had staan tegen je lc btime. Zonder die random aanvaldbonus was dat bovendien genoeg om je split te deffen

Aankondiging van de ronde op het forum doorlezen is natuurlijk wel handig als je wilt winnen. Dan had je geweten dat het 200% was voor de aanvaller.

Ik had met mijn bijl + ram prima jouw muur naar beneden kunnen halen / de speren bashen, daarna zouden we beide geen deff meer hebben gehad en had ik eventueel backtimes kunnen uitvoeren.
 
Reactiescore
133
Marnix 2 - Ritsje 0
 
Reactiescore
76
Aankondiging van de ronde op het forum doorlezen is natuurlijk wel handig als je wilt winnen. Dan had je geweten dat het 200% was voor de aanvaller.

Ik had met mijn bijl + ram prima jouw muur naar beneden kunnen halen / de speren bashen, daarna zouden we beide geen deff meer hebben gehad en had ik eventueel backtimes kunnen uitvoeren.
je had gewoon luck anders was je sniped en backtimed :) en peutertje ga nog maar wat easy bekertjes halen :D
 

DeletedUser64860

Guest
Als het easy bekers waren had ik elke ronde die ik speelde wel gewonnen.
 
Reactiescore
76
want zelf haal je geen easy bekertjes?

Nee, wij vechten ervoor en starten niet later voor een free cup, wij gaan steeds met dezelfde mensen teamen en niet met 1000 verschillende mensen dat is het verschil met jullie. Wij gaan niet anoniem starten om mensen die we niet hebben kunnen te katta'en , nee wij spelen steeds op hetzelfe account. Dat is het verschil met jullie. Wij gaan niet een ander zen account stelen en het steeds blijven ontkennen. Elke speed krijgen wij een gang meteen achter bb.En Sorry joris no offence maar wat heb jij al gepresteerd om zo een grote mond te hebben? Net als het sk waar je 3 de werd zonder iets van skills te bewijzen je bent een meelifter altijd al geweest en haalt top 3 plaatsen door dat andere de boel opruimen. Ben ik fout bewijs het tegendeel ?
 

DeletedUser64860

Guest
Marnix 2 - Ritsje 0
Hahahaha hoe zielig is het nou als je je vriendje punten moet geven zodat jullie je wat beter voelen :D:D
Straks ga je nog een bonus instellen van 200% (dat heeft marnix namelijk al eerder helpen winnen van mij)
 

DeletedUser77280

Guest
Nee, wij vechten ervoor en starten niet later voor een free cup, wij gaan steeds met dezelfde mensen teamen en niet met 1000 verschillende mensen dat is het verschil met jullie. Wij gaan niet anoniem starten om mensen die we niet hebben kunnen te katta'en , nee wij spelen steeds op hetzelfe account. Dat is het verschil met jullie. Wij gaan niet een ander zen account stelen en het steeds blijven ontkennen. Elke speed krijgen wij een gang meteen achter bb.En Sorry joris no offence maar wat heb jij al gepresteerd om zo een grote mond te hebben? Net als het sk waar je 3 de werd zonder iets van skills te bewijzen je bent een meelifter altijd al geweest en haalt top 3 plaatsen door dat andere de boel opruimen. Ben ik fout bewijs het tegendeel ?
Ik zelf ben nog nooit ano gestart om iemand neer te halen. Verder ook nooit later gestart zodat iemand mij kan pushen. En mee liften op een ander zijn succes ? Mij boeit een goud bekertje echt helemaal niks. Ik hecht er totaal geen waarde aan. ik speel met andere samen omdat ik meerdere malen 30+ incs van jullie heb gekregen terwijl ik solo speel.

De gasten waar ik nu mee samen speed zo af en toe zijn van te voren nooit mijn vrienden geweest. @Peutertje en ik konden elkaar zelfs niet uitstaan. En met Andre heb ik nog nooit samen gespeeld.

Je noemt ook jullie maar wie zie jij onder jullie ?
En toch ben ik 3e geworden, leuk zie je mij iets showen er van dan ? Ik heb dat SK solo gespeeld nadat ik gestabt werd door Lorenzo ;) .
 
Bovenaan