Speedronde #3386 - Deathmatch

Reactiescore
575
#3386 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 17-02-18 14:00
Einde: Zaterdag 17-02-18 22:00
Scenario: Alternatief
Deathmatch

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 17-02-18 14:00
* Einde: Zaterdag 17-02-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler die aan het einde van de ronde overblijft, wint! Indien er meerdere spelers overblijven, wint de speler met de meeste punten.
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 4000 punten (snelheid: 25%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde draait op het deathmatch-principe. Indien je bent overgenomen, kun je niet meer herstarten en dus niet meer verder spelen.

(!) Tijdens deze ronde kun je geen barbarendorpen edelen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Waarom duren deathmatch rondes eigenlijk langer dan gewone rondes? Volgens de logica dat je op deze niet kan herstarten zouden deze toch net korter moeten zijn dan langer? Een deadmatch met strijd tot de laatste minuut lijkt me trouwens ook eens fijner dan die 6-7 uur rondes waar het na 3 uur toch gedaan is met de pret.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Waarom duren deathmatch rondes eigenlijk langer dan gewone rondes? Volgens de logica dat je op deze niet kan herstarten zouden deze toch net korter moeten zijn dan langer? Een deadmatch met strijd tot de laatste minuut lijkt me trouwens ook eens fijner dan die 6-7 uur rondes waar het na 3 uur toch gedaan is met de pret.

Precies, deze ronde past ook goed op zondagen 13:30-17:30 bijvoorbeeld. Goed dat barbs edelen is gedeactiveerd, leuke instellingen maar ik ben niet van de partij.
 

DeletedUser77280

Guest
was effe een leuke ronde, Joachim / Tim proficiat met jullie overwinning.
Kon nog ff oefenen met snipen maar ik haat het om laat in de seconde te snipen haha

Doe mij maar weer kortere rondes + lagere niveau's svp..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1e uur was vooruit het moeilijkst, met wat geluk onder de radar gebleven met mijn rimdorp en vandaar naar rang 1 gerusht. GG
 

DeletedUser74404

Guest
was effe een leuke ronde, Joachim / Tim proficiat met jullie overwinning.
Kon nog ff oefenen met snipen maar ik haat het om laat in de seconde te snipen haha

Doe mij maar weer kortere rondes + lagere niveau's svp..

Noted
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Peutertje kleurtertje :p Misgunner, last minute kata's gooien
c804c74ec9.png
 
Reactiescore
575
Waarom duren deathmatch rondes eigenlijk langer dan gewone rondes? Volgens de logica dat je op deze niet kan herstarten zouden deze toch net korter moeten zijn dan langer? Een deadmatch met strijd tot de laatste minuut lijkt me trouwens ook eens fijner dan die 6-7 uur rondes waar het na 3 uur toch gedaan is met de pret.
Goh, ik denk dat dit met de tijd is ingegroeid. Een deathmatch ronde is in ieder geval niet bewust 6-7 uur. Ik zal de volgende deathmatch ronde eens op 3 of 4 uur instellen. Bedankt voor je feedback.
 
Bovenaan