Speedronde #3382 - Valentijnsronde

DeletedUser17472

Guest
Nou, als er nu eens meer in hadden gestuurd, dan hadden we een goede discussie kunnen hebben :p
Ik verwacht dat vanavond, maar anders morgen de uitslag. Nog even geduld dus.
 
Reactiescore
575
Beste spelers,

Allereerst wil ik de deelnemers bedanken voor hun inzending. Helaas hebben we slechts twee inzendingen ontvangen, dit betekent dat de prijs voor de derde plaats niet zal worden uitgedeeld. We hopen op meer interesse bij een eventuele volgende thema ronde.

De stemming onder het Tribal Wars Team heeft plaatsgevonden. De uitslag is als volgt:
  1. 101WaysToMeetYourMaker (klik hier en hier voor de inzending)
  2. HVSM (klik hier voor de inzending).
We willen beide spelers feliciteren! De winnaar zal 300 premium punten bijgeschreven krijgen, de nummer 2 zal 200 premium punten bijgeschreven krijgen.

Bedankt voor jullie deelname en tot ziens op de speedwereld.
 

DeletedUser74404

Guest
Beste spelers,

Allereerst wil ik de deelnemers bedanken voor hun inzending. Helaas hebben we slechts twee inzendingen ontvangen, dit betekent dat de prijs voor de derde plaats niet zal worden uitgedeeld. We hopen op meer interesse bij een eventuele volgende thema ronde.

De stemming onder het Tribal Wars Team heeft plaatsgevonden. De uitslag is als volgt:
  1. 101WaysToMeetYourMaker (klik hier en hier voor de inzending)
  2. HVSM (klik hier voor de inzending).
We willen beide spelers feliciteren! De winnaar zal 300 premium punten bijgeschreven krijgen, de nummer 2 zal 200 premium punten bijgeschreven krijgen.

Bedankt voor jullie deelname en tot ziens op de speedwereld.

De resterende 100pp naar de rank 1? Heb tekort aan pp :(
 
Bovenaan