Speedronde #338 - Bashronde (L1)

DeletedUser16768

Guest
Ik heb de bug ook doorgegeven. Want daarna gebeurt ligt buiten mijn bereik helaas.
 

DeletedUser47948

Guest
OMG :eek: iemand wint net zoals mij met een bug van 2 miljard kils en hij krijgt er wel ladderpunten voor :eek:
 

DeletedUser

Guest
FF die ene leider van TWTotal een pm sturen dat hij deze ronde ook svp verwijderd, galvanize puntenmindering van LP =P

''buggy ronde'' waardoor ik ook mijn # 2 op bash was kwijtgeraakt :(
 

DeletedUser18438

Guest
omg en daardoor ben ik 3e
maar
deze keer hebben we hem 2u voort einde aangegeven

Noowt, dat had ik ook met Siemen, en dan begon iedereen te zagen tegen mij : Mss had Siemen wel nog gewonnen...


Nu heeft die andere kerel mss ook gewonnen he ? ;)
 

DeletedUser18987

Guest
Noowt, dat had ik ook met Siemen, en dan begon iedereen te zagen tegen mij : Mss had Siemen wel nog gewonnen...


Nu heeft die andere kerel mss ook gewonnen he ? ;)

Zeker van niet want hij werd de hele speed gecleard door mij en kon helemaal niks en had amper ODA ;)
 

DeletedUser34078

Guest
Die bug van over de 2 Miljard ODA heb ik al wel vaker gezien. Hoe wordt deze eigenlijk gecreërd, want ik neem aan dat dat telkens bewust wordt gedaan?

De speedmods hebben ook al vaker met deze bug te kampen gekregen en hebben hem er vaak uit gekregen, maar valt daar niets tegen te doen dan?
 

DeletedUser37133

Guest
dat komt omdat iemand die hij cleard ineens 2miljard :verkenner: in zn dorp heeft staan, hij is dus de bugger:eek:
 

DeletedUser

Guest
Die bug van over de 2 Miljard ODA heb ik al wel vaker gezien. Hoe wordt deze eigenlijk gecreërd, want ik neem aan dat dat telkens bewust wordt gedaan?

De speedmods hebben ook al vaker met deze bug te kampen gekregen en hebben hem er vaak uit gekregen, maar valt daar niets tegen te doen dan?

Er zit ergens een fout in het script dat iemand 2miljard scouts krijgt... En dus niet bewust..
Zelfde als op .ch sommige spelers na hun herstart 2 dorpen hebben of de top 3 in 2e dorp krijgt:rolleyes:
 

DeletedUser18987

Guest
Er zit ergens een fout in het script dat iemand 2miljard scouts krijgt... En dus niet bewust..
Zelfde als op .ch sommige spelers na hun herstart 2 dorpen hebben of de top 3 in 2e dorp krijgt:rolleyes:

Idd want ik heb echt niet expres ineens 2 miljard scouts in mijn dorp bij elkaar geneukt.
Mijn speed werd er juist door verpest terwijl ik goed bezig was. :(
 

DeletedUser

Guest
De bug was doorgegeven, maar op het moment dat het voorviel en gemeld was duurde de ronde nog maar 45 minuten. We hebben dit een ronde kunnen oplossen, maar hier moet voldoende tijd voor zijn vrees ik. Op 45 minuten kunnen we onmogelijk InnoGames contacteren en het probleem tijdig laten oplossen. We zijn op zoek naar de wortel van dit probleem (de oorzaak dat iemand 2 mill scouts krijgt) en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen. Onze excuses voor de overlast.

Ik zal deze ronde uit de twtotal-stats laten verwijderen aangezien de score uiteraard gemanipuleerd is en absoluut niet eerlijk t.o.v. andere speeders.

Met vriendelijke groeten,

Jan (Masterslayer00)
Speedadmin tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
De bug was doorgegeven, maar op het moment dat het voorviel en gemeld was duurde de ronde nog maar 45 minuten. We hebben dit een ronde kunnen oplossen, maar hier moet voldoende tijd voor zijn vrees ik. Op 45 minuten kunnen we onmogelijk InnoGames contacteren en het probleem tijdig laten oplossen. We zijn op zoek naar de wortel van dit probleem (de oorzaak dat iemand 2 mill scouts krijgt) en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen. Onze excuses voor de overlast.

Ik zal deze ronde uit de twtotal-stats laten verwijderen aangezien de score uiteraard gemanipuleerd is en absoluut niet eerlijk t.o.v. andere speeders.

Met vriendelijke groeten,

Jan (Masterslayer00)
Speedadmin tribalwars.nl


Jay, daar kan ik me wel in vinden =)
 

DeletedUser16768

Guest
De bug was doorgegeven, maar op het moment dat het voorviel en gemeld was duurde de ronde nog maar 45 minuten. We hebben dit een ronde kunnen oplossen, maar hier moet voldoende tijd voor zijn vrees ik. Op 45 minuten kunnen we onmogelijk InnoGames contacteren en het probleem tijdig laten oplossen. We zijn op zoek naar de wortel van dit probleem (de oorzaak dat iemand 2 mill scouts krijgt) en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen. Onze excuses voor de overlast.

Ik zal deze ronde uit de twtotal-stats laten verwijderen aangezien de score uiteraard gemanipuleerd is en absoluut niet eerlijk t.o.v. andere speeders.

Met vriendelijke groeten,

Jan (Masterslayer00)
Speedadmin tribalwars.nl


Sorry Masterslayer00 dat ik je moet corrigeren ;).
Maar 1,5 uur voordat de speed eindigde had ik dit al gemeld aan Kaneel die dit doorgaf aan Innogames.
Alleen alsnog is het niet gelukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om het hier kort duidelijk te maken:

de bug is door bappos en door masterlsayer op zondag rond 15 uur gemeld. Ik probeerde het eerst zelf op te lossen, wat niet lukte. Daarna is deze bug rond 15:15uur aan innogames doorgegeven.

Wie het nu precies wanneer gemeld heeft, is niet belangrijk. Belangrijk is, dat het gemeld was en dat we probeert hebben het op te lossen (helaas niet succesvol).
 

DeletedUser18987

Guest
Duckje post ook nog ff dan word dit het topic met de meeste hoge pieten uit de geschiedenis alleen maar door mijn verkennersfout :cool:
 

DeletedUser

Guest
De bug was doorgegeven, maar op het moment dat het voorviel en gemeld was duurde de ronde nog maar 45 minuten. We hebben dit een ronde kunnen oplossen, maar hier moet voldoende tijd voor zijn vrees ik. Op 45 minuten kunnen we onmogelijk InnoGames contacteren en het probleem tijdig laten oplossen. We zijn op zoek naar de wortel van dit probleem (de oorzaak dat iemand 2 mill scouts krijgt) en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen. Onze excuses voor de overlast.

Ik zal deze ronde uit de twtotal-stats laten verwijderen aangezien de score uiteraard gemanipuleerd is en absoluut niet eerlijk t.o.v. andere speeders.

Met vriendelijke groeten,

Jan (Masterslayer00)
Speedadmin tribalwars.nl

wat is dit voor een bull****
1u30 voor einde of 2u voor einde zelfs heeft iemand het al gemeld (ik zelf 1u30 voor einde)
en DE RONDE UIT DE TWTOTAL STATS LATEN VERWIJDEREN is nog een grotere bullshit, enige wat je hoeft te doen is iedereen een rank opschuiven en gambling uit de ranking verwijderen, ja dan kan hij komen klagen over dat hij ms wel LP had gehoeven, maar die speler is niet bezig met zijn ranking op Twtotal, het verwijderen van deze ronde is nog minder eerlijk dan hem te laten staan

Met vriendelijke groeten,
Noowt
 
Bovenaan