Speedronde #331 - Clusterronde (L1)

DeletedUser34078

Guest
Zoals ik in het andere topic ook al zei, Nederland heeft 1 van de hoogste onderwijsniveau's van de EU. En als je 3 maanden niet gespeed hebt zou ik het gek vinden als ik onder LTB lag, zonder met hem gepraat te hebben, dat hij mij aan zou vallen hoor..
Het is ook een teken van opvoeding dat je ff hallo zegt tegen LTB als het je "vriend" is als zodicht bij elkaar ligt.. Een paar extra uur heropvoeding in belgie zou ook geen slecht idee zijn..
Dus kap eens met het excuus, Ja hij was mijn "vriend" en hij viel mij aan, dus viel ik maar terug aan

Opvoeding = "hallo" zeggen tegen vrienden op speed 375
Sterk!
 

DeletedUser

Guest
DKB hoe intelligent je ook bent, ik durf te wedden dat de gemiddelde Pool socialer is dan jij.
 

DeletedUser34078

Guest
DKB hoe intelligent je ook bent, ik durf te wedden dat de gemiddelde Pool socialer is dan jij.

Oh, nog interessanter. Dus aan de hand van wat ik post hier op het AF en eventuele gesprekken op msn kan jij afleiden hoe sociaal ik ben irl? Jij hebt een gave man.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zo hoort het ook he ;)

Dat was vroeger altijd het geval.. De spelers die de eene ronde eerste werden, werden de ronde er na meestal keihard gesloopt ;)

Das de reden waarom ik 40-50 verschillende accounts had xD

daar had ik ook last van >_<
opeens alle naabs die ik ooit had geedeld gingen me aanvallen,
ik startte een keer weer off en was na een uur trooploos door alle backtimen :p

Oh, nog interessanter. Dus aan de hand van wat ik post hier op het AF en eventuele gesprekken op msn kan jij afleiden hoe sociaal ik ben irl? Jij hebt een gave man.. :eek:

Heeft galva een man?? een gave man ook nog :O hoe weet jij dat? ? :D
 

DeletedUser

Guest
Oh, nog interessanter. Dus aan de hand van wat ik post hier op het AF en eventuele gesprekken op msn kan jij afleiden hoe sociaal ik ben irl? Jij hebt een gave man.. :eek:

Alleen dit al vrouwen gaan voor dus je geeft eerst antwoord op Miley Cyrus en daarna pas op mij.


Btw over de speed: SBX mooie winst. Ik had wel willen stoppen maar moest die LP ff halen, vond er echt nix aanxD
 

DeletedUser15154

Guest
Oh, nog interessanter. Dus aan de hand van wat ik post hier op het AF en eventuele gesprekken op msn kan jij afleiden hoe sociaal ik ben irl? Jij hebt een gave man.. :eek:

Met alle respect, je doet je uiterste best intelligent over te komen met zogenaamde 'scherpe' opmerkingen, maar je slaat hier totaal de plank mis. Het is inderdaad een teken van respect en toch wel sociaal om iemand als LTB te groeten. Zeker als je weet dat het tot een eventuele confrontatie kan leiden. Dat jij meteen af komt met '5 uurtje extra school in nederland....' is dan ook totaal irrelevant. Hier haal je zelf reallife erbij, vervolgens doet iemand het bij jou, en ben je boos. Hypocriet, niet?

Inderdaad, aan de hand van posts kan je afleiden hoe je in reallife ben, zeker op sociaal gebied. Er zijn namelijk bepaalde karakter eigenschappen die niet en nooit zullen veranderen, of dat nou op een spel is of in reallife, dat maakt geen verschil. Hoogst waarschijnlijk kom jij irl wat aandacht tekort en zoek je dat hier. Kijk zelf maar is in hoe korte tijd je iedereen in het harnas jaagt. Dat noem ik inderdaad een gave. Ik hoop dat je het zelf is in ziet, en er wat aan doet.. Dan gaan anderen je vanzelf respecteren, en zijn dingen als dit helemaal niet nodig.

Btw over de speed: SBX mooie winst. Ik had wel willen stoppen maar moest die LP ff halen, vond er echt nix aanxD

Thanks he :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39729

Guest
Oh, nog interessanter. Dus aan de hand van wat ik post hier op het AF en eventuele gesprekken op msn kan jij afleiden hoe sociaal ik ben irl? Jij hebt een gave man.. :eek:

Ik neem nooit van iemand zomaar aan dat ze mij niet aanvallen. Dan ben je echt heel dom bezig. Ik spreek meestal met paar mensen van te voren af. Dit keer dus met Jeroen en Thomas. Jij zegt niet eens even hallo tegen mij of iets. Ik neem dus aan dat we elkaar dan gewoon gingen aanvallen. Vond het trouwens raar dat je niet vroeg aanviel. :p

In ieder geval, het is maar een spel en ga dan niet heel laf van die linkjes sturen. Een vriend zou zoiets niet doen. ;)

Thibaud, mocht je nog es speeden wil ik je succes wensen en laat het gewoon eerlijk verlopen zonder valse dingen te doen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Alleen dit al vrouwen gaan voor dus je geeft eerst antwoord op Miley Cyrus en daarna pas op mij.


Btw over de speed: SBX mooie winst. Ik had wel willen stoppen maar moest die LP ff halen, vond er echt nix aanxD

Ik vraag me af hoe lang ik nog boven je sta ... :p
 

DeletedUser

Guest
Kom op mensen Speeds zijn bedoeld om elkaar te killen.
Vrienden leuk, maar op speeds moet je elkaar uitmoorden :cool:
Er kan er maar 1 winnen. Deze speed was dat Sorry Babe X.
Hup naar de volgende toe.

+ oneindig
TKB als je zo geergert bent in LTB laat het hem zien de volgende speed ;)
want het oplossen met sidjes, (wat dat ook mag zijn??)
is ook geen oplossing,
nogmaals proficiat en laten we alle resterende ruzie vanavond in speed oplossen?
 

DeletedUser10982

Guest
daar had ik ook last van >_<
opeens alle naabs die ik ooit had geedeld gingen me aanvallen,
ik startte een keer weer off en was na een uur trooploos door alle backtimen :p



Heeft galva een man?? een gave man ook nog :O hoe weet jij dat? ? :D

Bedankt voor de buikpijn xDDDD
 

DeletedUser34078

Guest
Met alle respect, je doet je uiterste best intelligent over te komen met zogenaamde 'scherpe' opmerkingen, maar je slaat hier totaal de plank mis. Het is inderdaad een teken van respect en toch wel sociaal om iemand als LTB te groeten. Zeker als je weet dat het tot een eventuele confrontatie kan leiden. Dat jij meteen af komt met '5 uurtje extra school in nederland....' is dan ook totaal irrelevant. Hier haal je zelf reallife erbij, vervolgens doet iemand het bij jou, en ben je boos. Hypocriet, niet?

Inderdaad, aan de hand van posts kan je afleiden hoe je in reallife ben, zeker op sociaal gebied. Er zijn namelijk bepaalde karakter eigenschappen die niet en nooit zullen veranderen, of dat nou op een spel is of in reallife, dat maakt geen verschil. Hoogst waarschijnlijk kom jij irl wat aandacht tekort en zoek je dat hier. Kijk zelf maar is in hoe korte tijd je iedereen in het harnas jaagt. Dat noem ik inderdaad een gave. Ik hoop dat je het zelf is in ziet, en er wat aan doet.. Dan gaan anderen je vanzelf respecteren, en zijn dingen als dit helemaal niet nodig.

Aan de hand van mijn posts gaan afleiden hoe mijn karakter + RL er uit ziet, heeft speculeren nog grenzen? Meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Op dit moment tel ik: Galvanize, Louder Than Boom, Miley Cyrus, Sorry Babe X tegen mij, kunnen er meer of minder zijn. Dat gaat leuk worden volgende speeds! ;)
 

DeletedUser39990

Guest
Aan de hand van mijn posts gaan afleiden hoe mijn karakter + RL er uit ziet, heeft speculeren nog grenzen? Meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Op dit moment tel ik: Galvanize, Louder Than Boom, Miley Cyrus, Sorry Babe X tegen mij, kunnen er meer of minder zijn. Dat gaat leuk worden volgende speeds! ;)

Nou.. als je al boos wordt voor zo'n klein cleartje die dood ging door mij, ben ik benieuwd hoe je dan gaat reageren :rolleyes:
 

DeletedUser45824

Guest
Aan de hand van mijn posts gaan afleiden hoe mijn karakter + RL er uit ziet, heeft speculeren nog grenzen? Meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Op dit moment tel ik: Galvanize, Louder Than Boom, Miley Cyrus, Sorry Babe X tegen mij, kunnen er meer of minder zijn. Dat gaat leuk worden volgende speeds! ;)

Je vergeet mij, maar mij negeer je compleet <3
 

DeletedUser39729

Guest
Aan de hand van mijn posts gaan afleiden hoe mijn karakter + RL er uit ziet, heeft speculeren nog grenzen? Meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Op dit moment tel ik: Galvanize, Louder Than Boom, Miley Cyrus, Sorry Babe X tegen mij, kunnen er meer of minder zijn. Dat gaat leuk worden volgende speeds! ;)

Kun je beter wat hulp inschakelen, in je eentje lukt het niet.
 

DeletedUser15154

Guest
Aan de hand van mijn posts gaan afleiden hoe mijn karakter + RL er uit ziet, heeft speculeren nog grenzen? Meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Op dit moment tel ik: Galvanize, Louder Than Boom, Miley Cyrus, Sorry Babe X tegen mij, kunnen er meer of minder zijn. Dat gaat leuk worden volgende speeds! ;)

Oh ja, dat kan je zeker doen. Heeft niks met speculeren te maken. Er zijn meerdere mensen op dit forum die weten waar ik over praat, echter ga ik jou dit niet vertellen gezien dit totaal irrelevant is.

Grappig hoe je mij meteen als tegenstander ziet, terwijl ik alleen je post afbreek, iets wat totaal niks met ingame te maken hebt, maar wel met je gedrag op het forum. Nee, ik ben niet tegen jou, maar wel om hoe jij reageert op het forum. Ik geef je enkel wat kritiek en hoop dat je hier mee wat doet. Blijkbaar dringt het nog niet door, dus ga ik maar geduldig door met het bijbrengen van bepaalde aspecten van jou gedrag.
 
Bovenaan