Speedronde #3182 - Scholierenronde

Reactiescore
575
#3182 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 18-09-17 19:00
Einde: Vrijdag 22-09-17 22:00
Scenario: Alternatief
Scholierenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 18-09-17 19:00
* Einde: Vrijdag 22-09-17 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt respectievelijk 300, 200 en 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: ja, vanaf woensdag 19:00 uur (!)
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde draait maandag t/m vrijdag alléén tussen 19:00 uur en 22:00 uur. Deze tijden kunnen mogelijk iets afwijken, afhankelijk van de beschikbaarheid van de moderator. Voor alle duidelijkheid: Dit is één ronde die doorloopt buiten de speeltijden. Buiten de speeltijden is er een aanvalsstop en wordt de speedwereld offline gehaald. De ronde zelf loopt dus door als één geheel, maar inloggen is enkel mogelijk tussen deze uren. Vanaf 21:55 uur is het niet meer mogelijk aanvallen te versturen. Aanvallen die aankomen na 22:00, zullen bezoekjes worden en dus geen schade aanbrengen. Bouwopdrachten die uitgevoerd worden na de sluitingstijd, zullen niet werken. Het heeft dus ook geen zin meer om bouwopdrachten aan te zetten.

(!) Vanaf woensdag 19:00 uur is tribelock actief en zal het niet langer mogelijk zijn om barbarendorpen te edelen. Houd hier rekening mee!
 
Reactiescore
575
Beste spelers,

De draaitijden van deze ronde kunnen enkele minuten afwijken. Deze ronde moet handmatig worden geopend, waardoor de activering afhangt van de beschikbaarheid van de moderator. Indien deze ronde nog niet is geactiveerd of gesloten na 5 minuten na de deadline, zouden we jullie willen vragen om actief op zoek te gaan naar een moderator. Je kan hiervoor bij voorkeur contact opnemen op de volgende manier:

Open een supportaanvraag via deze link op Wereld: Speedwereld.

We hopen dat dit niet nodig zal zijn, maar jullie kunnen ons altijd zo contacteren als we het even uit het oog verloren zijn of zijn verhinderd. Aarzel niet om initiatief te nemen als het te lang duurt!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom wil je dat? Zover ik weet zal hij gewoon doorgaan tot het eind.
 

DeletedUser78745

Guest
Blijkbaar toch gesloten? Ik zie nog steeds geen speedwereld online komen of ligt dat aan mijn pagina? :)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben bezig om iemand te zoeken die hem kan openen. Nog heel even geduld. Onze excuses hiervoor.
 
Reactiescore
93
Ik heb net ook een supportvraag aangemaakt hierover volgens de instructies die Ropiloot gegeven had in zijn 1e reactie

#edit
Ik zie dat Famdecibel al geantwoord had dat zij iemand aan het zoeken is hiervoor:)
 
Reactiescore
2.489
verholpen. Onze excuses voor het ongemak.
 
Bovenaan