Speedronde #275

DeletedUser

Guest
wel grappig dat nog steeds niemand er in slaagt om owhpus van rang 1 te gooien, geeft toch aan dat Yero & co qua account eenzaam aan de top staan.

We zijn pas 2 speeds verder.. En Louder heeft maar 1 van die 2 gespeeld, Muoto was de eerste banned. Dus is zo ongeveer onmogelijk.
 

DeletedUser30571

Guest
We zijn pas 2 speeds verder.. En Louder heeft maar 1 van die 2 gespeeld dus is zo ongeveer onmogelijk.

'Naja, het is nu mogelijk om het te doen. Als ze nou o mde 2 maanden zon speed deden zou het onmogelijk zijn, dan was diegene die hem daarvoor had gewonnen gelijk gekilld.

Ik wens jullie veel succes door dit mongolen plannetje van jan kan je mij en yero zo van die rang 1 kicken.
 

DeletedUser

Guest
Haha zie ik eruit alsof ik vierkanten ogen wil ? :p Ben al gestopt en ga heleamal niet speeden met zo'n lange speed, ben niet helemaal gek in m'n hoofd.

Puh je hoeft maar 3 dagen te spelen en dan kan je al uren lang pauze's nemen. Je hebt 24 uur SM en je kan co's regelen (zoals mij, ik had zeker ja gezegd hoor :$). Dan hoef je geen vierkante ogen te krijgen, kijk maar naar mij :D
 

DeletedUser30571

Guest
Puh je hoeft maar 3 dagen te spelen en dan kan je al uren lang pauze's nemen. Je hebt 24 uur SM en je kan co's regelen (zoals mij, ik had zeker ja gezegd hoor :$). Dan hoef je geen vierkante ogen te krijgen, kijk maar naar mij :D

Mwoah sommige mensen hebben school, moet nog ff doorbijten. Misschien dat ik in de zomervakantie wel eventjes ga spelen voor speedkampioenschap maar ik zal dan ook veel op het strand te vinden zijn . Vind het eigenlijk een belachelijk tijdstip om zo'n kampioenschap in een zomervakantie te doen, maargoed;)
 

DeletedUser18987

Guest
Mwoah sommige mensen hebben school, moet nog ff doorbijten. Misschien dat ik in de zomervakantie wel eventjes ga spelen voor speedkampioenschap maar ik zal dan ook veel op het strand te vinden zijn . Vind het eigenlijk een belachelijk tijdstip om zo'n kampioenschap in een zomervakantie te doen, maargoed;)

idd als je dan precies net op vakantie bent...
 

DeletedUser

Guest
Mwoah sommige mensen hebben school, moet nog ff doorbijten. Misschien dat ik in de zomervakantie wel eventjes ga spelen voor speedkampioenschap maar ik zal dan ook veel op het strand te vinden zijn . Vind het eigenlijk een belachelijk tijdstip om zo'n kampioenschap in een zomervakantie te doen, maargoed;)

Ik heb vakantie en geen examens dus ja dat is dan ook wel leuk. Maar dit zijn wel iets té lange speeds. Heb na een paar dagen al geen zin meer en dat hebben me co's ook wel gemerkt lol. Ja.. maarja dat heb je met alles. Doe je het doordeweeks heeft er altijd wel iemand school en als je het in een vakantie doet is er altijd wel iemand op vakantie. Qua dat soort dingen kan je niet met iedereen rekening houden. Al is de zomervakantie wel eentje waarin bijna iedereen weggaat :p
 

DeletedUser30571

Guest
Ik heb vakantie en geen examens dus ja dat is dan ook wel leuk. Maar dit zijn wel iets té lange speeds. Heb na een paar dagen al geen zin meer en dat hebben me co's ook wel gemerkt lol. Ja.. maarja dat heb je met alles. Doe je het doordeweeks heeft er altijd wel iemand school en als je het in een vakantie doet is er altijd wel iemand op vakantie. Qua dat soort dingen kan je niet met iedereen rekening houden. Al is de zomervakantie wel eentje waarin bijna iedereen weggaat :p

sorry hoor maar normale mensen gaan in de zomervakantie met mooi waar naar het strand en buiten zijn ? Of niet ? En de meeste mensen gaan ook op vakantie. Doe het gewoon lekker richting de winter aan, dan heb je ALLE tijd .
 

DeletedUser

Guest
Ik ga 2x op vakantie + teveel feesten i.v.m examens en wat dan nog wel niet, elke persoon met een sociaal leven is wel het merendeel van de vakantie niet thuis.

dusja slechter timen kan haast niet? :p
 
Bovenaan