Speedronde #225

DeletedUser

Guest
Maar hebben ze dat ook eerlijk gewonnen? Hebben ze gebackstabt?
Konden ze niet zonder hulp?

tuurlijk heb ik eerlijk gewonnen ik heb niemand gebackstabbed, naja miss volgens de 'backstab' regels heb ik weirdo gestabbed maar die zat bij sjaak in de stam en toen sjaak banned was vond ik het niet nodig meer om hem in de stam te houden dus toen edelde ik hem.

En ja jullie wouden ook mij met een zootje gangen dus als jij had gewonnen had je het al HELEMAAL niet zonder hulp gekund;)
 

DeletedUser39990

Guest
tuurlijk heb ik eerlijk gewonnen ik heb niemand gebackstabbed, naja miss volgens de 'backstab' regels heb ik weirdo gestabbed maar die zat bij sjaak in de stam en toen sjaak banned was vond ik het niet nodig meer om hem in de stam te houden dus toen edelde ik hem.

En ja jullie wouden ook mij met een zootje gangen dus als jij had gewonnen had je het al HELEMAAL niet zonder hulp gekund;)

Volgens Ruben was het omdat Jordy speelde :p Nuja, maakt niet zoveel uit, het is maar een spel ^^
 

DeletedUser1875

Guest
Ik wou graag nog even Roosje bedanken om mij mee te laten spelen, en natuurlijk Hesp! Leuk om weer eens gespeelt te hebben.

En Frank en Ruben, jullie blijven de koningen, i'm proud of you!

Everyone LOVE!
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk heb ik eerlijk gewonnen ik heb niemand gebackstabbed, naja miss volgens de 'backstab' regels heb ik weirdo gestabbed maar die zat bij sjaak in de stam en toen sjaak banned was vond ik het niet nodig meer om hem in de stam te houden dus toen edelde ik hem.

En ja jullie wouden ook mij met een zootje gangen dus als jij had gewonnen had je het al HELEMAAL niet zonder hulp gekund;)

van eergisteren wat je gedaan had je zei dat ik een gastje moet helpe aanvallen en dan drop 500L.C. op mn dorp wnr ik zei dat ik 2minuutjes ging wegzijn
 
Bovenaan