Speedronde #2203 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#2203 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 13-09-15 10:00
Einde: Zondag 13-09-15 13:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 13-09-15 10:00
* Einde: Zondag 13-09-15 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 30 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premium punten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 1500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: ja (!)
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is tribelock actief. Dit houdt in dat je niet meer van stam kunt wisselen, indien je eenmaal tot een stam bent toegetreden.
 

DeletedUser76409

Guest
ik wou andere naam ;) eerst hadden we we dem girlz. dan verrandere die naar nub. had liever wat anders gezien maar goed ;) maakt niet zoveel uit. dus weet niet wrm je daar zon spel van maakt.
 

DeletedUser74404

Guest
ik wou andere naam ;) eerst hadden we we dem girlz. dan verrandere die naar nub. had liever wat anders gezien maar goed ;) maakt niet zoveel uit. dus weet niet wrm je daar zon spel van maakt.

Doe niks hoor.. Vind alleen grappig dat mn naam meteen next speed word ebruikt
 

DeletedUser63150

Guest
En maurits is verslaafd

oehhh jij bent duidelijk gehersenspoeld door paul, die denkt ook dat ik nog steeds 12u per dag op tw zit, of zijn het je frustraties dat je het vanaf nu solo mag spelen? :D kneusje ;)
 

DeletedUser74404

Guest
oehhh jij bent duidelijk gehersenspoeld door paul, die denkt ook dat ik nog steeds 12u per dag op tw zit, of zijn het je frustraties dat je het vanaf nu solo mag spelen? :D kneusje ;)

Gehersenspoeld.. Ga maar is naar je stats gast.. en naah misschien solo misschien niet. Ben wel gefrustreerd doordat iemand boos op me is online :confused:
 
Bovenaan