Speedronde #1572 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1572 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 08-03-14 10:00
Einde: Zaterdag 08-03-14 13:00
Scenario: Oranje
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 08-03-14 10:00
* Einde: Zaterdag 08-03-14 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, zonder nieuwe ridderfeatures
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 100%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Een edelman verlaagt de toestemming met minimaal 25 en maximaal 30.
 

DeletedUser68400

Guest
Speltip 1: speed niet op de brakke morgen, t snipen gaat niet zo vlot dan :D
Speltip 2: zorg voor 100% deff want je word gegarandeerd geganged door 5+ man (roccom, ohjezus, little, peuter, only instruction en thornwer (ofzo?) ) :(
 

DeletedUser71900

Guest
Was wel sicke fight tussen Peuter en Candice zie ik op gastingang.
 
Reactiescore
133
Speltip 1: speed niet op de brakke morgen, t snipen gaat niet zo vlot dan :D
Speltip 2: zorg voor 100% deff want je word gegarandeerd geganged door 5+ man (roccom, ohjezus, little, peuter, only instruction en thornwer (ofzo?) ) :(

Hou toch op vent, met je deffertjes die je aanneemt, en niks anders doen dan alle bb's weg edelen.. Dramatisch gewoone en mijn trein op jouw die had je toch ooit een keer verwacht ? Daarna heb ik alles gerecapped etc.. :)


Nice fight Luukie :) Ik wou nog voorstellen om elkaar niet te edelen, maar als jij dat afslaat dan verwacht je dit toch ?
 

DeletedUser68400

Guest
Was wel sicke fight tussen Peuter en Candice zie ik op gastingang.

Viel wel mee hoor, schijn bedriegt :eek:
Eerst kwam only instruction met een trein op mijn afgelegen dorp op 15 sec, nja die verloor ik (had ik al wel gedacht).
Geluk bij een ongeluk was ik die full nuke net 30 seconde eerder doodgelopen op een noob die mij kata'de :p
Toen kwam peuter met zijn enige offdorp en die blockte ik en toen kon die niks. Verder bouwde hij enkel deff.
Was het een 1 vs 1 had ik hem gepakt, had nog 3 full nukes en nog 1x 3k lc/300 ram nuke + 2 treinen, maar het mocht niet baten :D

Hou toch op vent, met je deffertjes die je aanneemt, en niks anders doen dan alle bb's weg edelen.. Dramatisch gewoone en mijn trein op jouw die had je toch ooit een keer verwacht ? Daarna heb ik alles gerecapped etc.. :)


Nice fight Luukie :) Ik wou nog voorstellen om elkaar niet te edelen, maar als jij dat afslaat dan verwacht je dit toch ?

Mijn deffers? Die nodigde ik gewoon uit zodat ik niet van dichtbij geraped werd. En ja ik had een aanval van jou verwacht, als jullie met jullie 6 vs 1 1 min later waren, had ik jou waarschijnlijk gerimmt.
Ik had net al men tabs klaarstaan om te sturen toen ik de trein binnenkreeg en toen dus niet gestuurd :D
 

DeletedUser71900

Guest
Viel wel mee hoor, schijn bedriegt :eek:
Eerst kwam only instruction met een trein op mijn afgelegen dorp op 15 sec, nja die verloor ik (had ik al wel gedacht).
Geluk bij een ongeluk was ik die full nuke net 30 seconde eerder doodgelopen op een noob die mij kata'de :p
Toen kwam peuter met zijn enige offdorp en die blockte ik en toen kon die niks. Verder bouwde hij enkel deff.
Was het een 1 vs 1 had ik hem gepakt, had nog 3 full nukes en nog 1x 3k lc/300 ram nuke + 2 treinen, maar het mocht niet baten :D

Ik kreeg treintje op 35 sec van thowner eerst en restart naast jou xD
 
Reactiescore
133
Alsnog nice gespeeld en anders had ik wel wat gesniped en miss het nog top 3 kunnen maken :) had al me dorpen alwel gestackt.. :) DUs ik vraag het me af :)
 

DeletedUser68400

Guest
Alsnog nice gespeeld en anders had ik wel wat gesniped en miss het nog top 3 kunnen maken :) had al me dorpen alwel gestackt.. :) DUs ik vraag het me af :)

Nou dat stacken viel wel mee, 8 van de 12 dorpen van jou kon ik <1 min edelen ofzo dusja :D
 
Reactiescore
133
Moet ik natuurlijk wel het goeie dorp stacken :(
 
Bovenaan