Speedronde #1512 - Vrije instellingen

DeletedUser30571

Guest
Peutertje, FearCrads, Speedisincontrol, f1re, Theo Walcott, termass ga jullie HEEEEEEEEL diep schamen:p Met zn zovelen nog de speed niet eens kunnen winnen hahaha. De rang 1 is z'n eerste speed en die profiteert ff dik van jullie gefaal op ons :) Heerlijk.
 

DeletedUser72143

Guest
Peutertje, FearCrads, Speedisincontrol, f1re, Theo Walcott, termass ga jullie HEEEEEEEEL diep schamen:p Met zn zovelen nog de speed niet eens kunnen winnen hahaha. De rang 1 is z'n eerste speed en die profiteert ff dik van jullie gefaal op ons :) Heerlijk.

Beste speed tot nu toe sinds SK13 :D
 

DeletedUser72464

Guest
Eerste speed ging goed ! Gefeleciteerd top 3 en marloes men teammaatje! Laatse 5 min werd ik gek zoveel attacks en 1 trein en 15 fakes erbij mooie stijl haha heb me geamuseerd zeker voor herhaling vatbaar:cool:
 

DeletedUser72399

Guest
goed gezegt dacht ook dat theo nr drie wilde worden maar wat blijkt niet dus jammer !
volgende maal beter ;-))
 

DeletedUser

Guest
Eerste speed ging goed ! Gefeleciteerd top 3 en marloes men teammaatje! Laatse 5 min werd ik gek zoveel attacks en 1 trein en 15 fakes erbij mooie stijl haha heb me geamuseerd zeker voor herhaling vatbaar:cool:

hahahahhahahahahahahahhaha :p jammer dat ik troepen verloor na 45 min en pas na 20 min op opera kon :p anders had je het nog lastig gehad ;)

'marloes' hier
 
Bovenaan