Speedronde #142

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol Iced-Sheik. Ik durf zonder twijfel te zeggen dat jullie de overwinning van 6 Days aan mij en me team te danken hebben. Jus A fool hadden jullie keihard verloren als ik niks gedaan had.

Misschien las je het forum niet of weinig, maar Ariean werd keihard ondervuur gneomen door Jus A Fool. Jus A Fool is een vriend van me, ik had gezegt dat ik Ariean odnersteunde, en het was gewoon lol.

Door de slecht moraal verloor Jus A fool bar veel offence, en aan het eind was die 250 offence dorpen kwijt. Tóén gingen jullie hem aanvallen. Had hij toen die 250 offence nog gehad, waren jullie geen partij geweest. Ik wist dat hij 6 Days ging pakken, en wist ook dat hij daar de skills voor had.



De vulling?

Volgens mij was ik de taart en jullie de vulling :/

Ik clearde Dark Kings volledig, pakte in 30 minuten tijd 10 dorpen van hem, en hij had geen speer of zwaard meer staan.

Kom ik savonds terug zie ik dat Dark kings nog steeds leeft, en dorpen van de stam had gepakt :/

Zozo jij hebt ook een flinke Grootheidswaanzin:eek:
 

DeletedUser15154

Guest
Zozo jij hebt ook een flinke Grootheidswaanzin:eek:

Ik wist dat een opmerking als dit zou komen, en ik wist niet hoe ik het duidelijk moest maker zonder arrogant over te komen.

Maar ik ken er ook niks aan doen dat het niets anders is dan de waarheid.
 

DeletedUser

Guest
Lol Iced-Sheik. Ik durf zonder twijfel te zeggen dat jullie de overwinning van 6 Days aan mij en me team te danken hebben. Jus A fool hadden jullie keihard verloren als ik niks gedaan had.

Misschien las je het forum niet of weinig, maar Ariean werd keihard ondervuur gneomen door Jus A Fool. Jus A Fool is een vriend van me, ik had gezegt dat ik Ariean odnersteunde, en het was gewoon lol.

Door de slecht moraal verloor Jus A fool bar veel offence, en aan het eind was die 250 offence dorpen kwijt. Tóén gingen jullie hem aanvallen. Had hij toen die 250 offence nog gehad, waren jullie geen partij geweest. Ik wist dat hij 6 Days ging pakken, en wist ook dat hij daar de skills voor had.



De vulling?

Volgens mij was ik de taart en jullie de vulling :/

Ik clearde Dark Kings volledig, pakte in 30 minuten tijd 10 dorpen van hem, en hij had geen speer of zwaard meer staan.

Kom ik savonds terug zie ik dat Dark kings nog steeds leeft, en dorpen van de stam had gepakt :/

dus jij eist de hele overwinning op van 6 Days? had ik niet van je verwacht. We waren de best samenwerkende stam. Ik heb nooit gezegd dat we het zonder jou niet hadden gewonnen, ik heb alleen gezegd dat het niet alleen de overwinning van jou was.
Snap ik je post op het forum van 6 days niet, maarja goed. Eis de overwinning op naar jezelf, ik vind dat de STAM heeft gewonnen, niet jij.
 

DeletedUser

Guest
dus jij eist de hele overwinning op van 6 Days? had ik niet van je verwacht. We waren de best samenwerkende stam. Ik heb nooit gezegd dat we het zonder jou niet hadden gewonnen, ik heb alleen gezegd dat het niet alleen de overwinning van jou was.
Snap ik je post op het forum van 6 days niet, maarja goed. Eis de overwinning op naar jezelf, ik vind dat de STAM heeft gewonnen, niet jij.

Sos als Maik niet zon zieligerd was was ellesmera de eerste nacht al gepakt.
Meneer zit hier overal te verkondigen doe oldshool alleen pbs met je stam en pak iedereen . Wie was hier dan de eerste die meteen zen vriendjes met rust liet :eek: Lafaard.
 

DeletedUser15154

Guest
dus jij eist de hele overwinning op van 6 Days? had ik niet van je verwacht. We waren de best samenwerkende stam. Ik heb nooit gezegd dat we het zonder jou niet hadden gewonnen, ik heb alleen gezegd dat het niet alleen de overwinning van jou was.
Snap ik je post op het forum van 6 days niet, maarja goed. Eis de overwinning op naar jezelf, ik vind dat de STAM heeft gewonnen, niet jij.

Ik eis niets op.

Lees nogmaals is goed.

Ik durf zonder twijfel te zeggen dat jullie de overwinning van 6 Days aan mij en me team te danken hebben.

Ik zeg niet dat jullie niet als team hebben samengewerkt, dat ging super goed. Maar we gingen pas als team samenwerken toen jullie Jus a Fool gingen pakken. Daarvoor was het een rampenplan.

hij was lucky hoor :eek:

Vertel mij waarom ik Lucky was, en niet Jus a Fool of een andere speler?

Geluk hoort erbij.

Jij was ook lucky, want ik had een gigantische massa attack geplanned, maar toen werd ik aangevallen, en kon ik het niet op jou afvuren.

Kan ik ook zeggen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vertel mij waarom ik Lucky was, en niet Jus a Fool of een andere speler?

Geluk hoort erbij.

Jij was ook lucky, want ik had een gigantische massa attack geplanned, maar toen werd ik aangevallen, en kon ik het niet op jou afvuren.

Kan ik ook zeggen :rolleyes:

Omdat ik geowned werd door mijn pappa anders kreeg je wat incommings en aangezien ik de zwakke punten van stitch goed kende die toen speelde was die spontaan uitgelogd .
Ma though Ik blijf bij men mening en dat is dat jullie oud versleten en vooral newb zijn.
 

DeletedUser15154

Guest
Omdat ik geowned werd door mijn pappa anders kreeg je wat incommings en aangezien ik de zwakke punten van stitch goed kende die toen speelde was die spontaan uitgelogd .
Ma though Ik blijf bij men mening en dat is dat jullie oud versleten en vooral newb zijn.

Ik vind het altijd grappig als mensen dat zeggen.

oud versleten en vooral newb zijn

Praatjes zijn groot, maar de daden?

Zwakke punten ver Stitch? Vertel?

Dan was Stitch uitgelogd, en ik erop gegaan, mijn zwakke punten? Vertel?

Dat is de waarheid;)
Zonder Ellesmera was de stam nix.

Ik werd zelf ook volledig door haar gepownt:edelman:

Wie was je?^^

Van de rank 1 van w13 winnen vind ik toch wel leuk :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het altijd grappig als mensen dat zeggen.



Praatjes zijn groot, maar de daden?

Zwakke punten ver Stitch? Vertel?

Dan was Stitch uitgelogd, en ik erop gegaan, mijn zwakke punten? Vertel?



Wie was je?^^

Jullie eigen zwakke Punten weten jullie zelf goed genoeg een daarvan is dat jullie in de waan zijn dat jullie de beste zijn Er zijn veel beter spelers dan jullie dus ik zou maar snel wakker worden.:cool:
 

DeletedUser15154

Guest
Jullie eigen zwakke Punten weten jullie zelf goed genoeg een daarvan is dat jullie in de waan zijn dat jullie de beste zijn Er zijn veel beter spelers dan jullie dus ik zou maar snel wakker worden.:cool:

Ik weet ze goed genoeg, maar jij daarentegen?

Ik wordt wakker als het nodig is. Zolang jij mij niet powned zal ik niet wakker worden.

Klein klein..
 

DeletedUser

Guest
Jullie eigen zwakke Punten weten jullie zelf goed genoeg een daarvan is dat jullie in de waan zijn dat jullie de beste zijn Er zijn veel beter spelers dan jullie dus ik zou maar snel wakker worden.:cool:

ik ben scheel daarom dat mario altijd invalt als ik word aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
Overwinning van 6 Days kan voor 90% op het conto van Elles geschreven worden.

Had gehoopt zelf ook nog wat meer inbreng te hebben maar co kwam niet opdagen voor de start en had pas om 18:00 een clear+nobeltrein, werd ik later die avond toen ik 10e lag ook nog gebackstabd :eek:

Later nog gerestart, stond 25e, toen had ik geen zin meer, defde ik de aanvallen die kwamen en eindige ik als 37e ofzo ^^
 

DeletedUser

Guest
Zaletio en Roze koek verloren nog dorpen op het einde?
Noobs FTW?

Volgens mij heb ik(co zaletio) de laatste 3 uur nog 200.000 punten gepakt :confused:
jammer genoeg verloor roze koek wel een paar dorpen op het einde. :eek:


wat mij betreft was 4 dagen lang genoeg voor dit soort speed. ik was het vrijdag al beu. haha
 

DeletedUser

Guest
Overwinning van 6 Days kan voor 90% op het conto van Elles geschreven worden.

Had gehoopt zelf ook nog wat meer inbreng te hebben maar co kwam niet opdagen voor de start en had pas om 18:00 een clear+nobeltrein, werd ik later die avond toen ik 10e lag ook nog gebackstabd :eek:

Later nog gerestart, stond 25e, toen had ik geen zin meer, defde ik de aanvallen die kwamen en eindige ik als 37e ofzo ^^

En dat met een genkeusde pols :O
 

DeletedUser26046

Guest
Zaletio en Roze koek verloren nog dorpen op het einde?
Noobs FTW?

Tja, misschien de verkeerde feiten onder ogen? Roze koek verloor nog wat dorpen, van een speler die gezegd had dat hij ermee stopte. En toen ging hij opeens Roze koek aanvallen, terwijl deze net eten was. En dan dorpen pakken? Volgens mij pakte Roze ze netjes weer te terug.

En verder: @ Ellesméra: Bedankt voor de steun. Jij was inderdaad onze beste speler, en eist hier voor een groot deel de overwinning terecht op. Hoewel jij ook wel wat meer massa aanvallen had gekregen, als jou stamleden niet actief speelde, zoals er toen heel wat waren (Big bad brad, Roze koek, wij) die wel actief speelde, en de enige mogelijke andere betere spelers aanpakte.

Maar toegegeven: voor de aanval op Jus a Fool, was de stam een rommeltje. Maar daarna, liep het als een trein, ondanks dat jij er toen geen zin meer in had (rotmoraal ;))
 

DeletedUser27011

Guest
De waarheid is dat Ellesmera heeft geownded en dat daardoor 6 Days heeft gewonnen ...

De waarheid is dat Ellesméra geluk had met hun PB met Jus A Fool.

ik weet niet wie er als winnaar uit dat duel zou komen, maar het zou de speed totaal anders laten evolueren.

En doe die handtekening van Ajihad uit je handtekening.
De speed die daar opstaat was gespeeld door ik en Mike.

Sorry :eek:
 

DeletedUser15154

Guest
De waarheid is dat Ellesméra geluk had met hun PB met Jus A Fool.

ik weet niet wie er als winnaar uit dat duel zou komen, maar het zou de speed totaal anders laten evolueren.

Misschien. Maar het is grappig dat jullie allemaal zeggen:
De waarheid is dat Ellesméra geluk had met hun PB met Jus A Fool.

Was het andersom geen geluk dan?

Misschien had ik hem wel gepowned? De mensen die dit zeggen vind ik wel wat kortzichtig, maargoed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan