Speedronde #142

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27011

Guest
Misschien. Maar het is grappig dat jullie allemaal zeggen:


Was het andersom geen geluk dan?

Misschien had ik hem wel gepowned? De mensen die dit zeggen vind ik wel wat kortzichtig, maargoed.

Ik zeg nog dat ik niet weet wie als winnaar uit het duel zou komen.

Jij had geluk met de PB.
Maik had geluk met de PB.

Je weet wat ik bedoel Mario ;).
 

DeletedUser30571

Guest
lol wat een gejank om 6days man. 90% van de top 25 was gewoon 2 dagen later opnieuw begonnen met de bescherming van mario, ja zo kan ik het ook. Allemaal /failures bij mekaar, alleen mario die er wat van bakte. En oja kas ook ^^
 

DeletedUser

Guest
lol wat een gejank om 6days man. 90% van de top 25 was gewoon 2 dagen later opnieuw begonnen met de bescherming van mario, ja zo kan ik het ook. Allemaal /failures bij mekaar, alleen mario die er wat van bakte. En oja kas ook ^^

Thnx <3
 

DeletedUser

Guest
Kan ook je was grote fail in de stam Haha je probeerde stoer te doen en te denken dat je het was maar dat ben je NIET

ik restarte wel telkens hé :rolleyes:
als ik geen stamleider was, had ik dat lang niet gedaan. ;)
ik deed mijn best, en ja en?? .mario zat amper op forum, dat is dan wel redelijk moeilijk, om te groeien, EN de spam tegen te gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Zoals vermeld hebben wij de prestaties van de stamleiders grondig geëvalueerd. Wij hebben hierbij moeten vaststellen dat het merendeel van de leiders hun verantwoordelijkheid niet opnam en niet goed of niet actief geleid heeft. Wegens slecht gedrag en een povere medewerking zijn volgende account uit de speedwereld gesloten tot het einde van het huidige tw-total seizoen (de volgende 6 rondes):

.Mario (.mario)
Baby Milo
backinaction (Kirac.)
darkjam (darkjam.)
Ittimou (Ittimou)
King Dennis (.rawr)
NightAndDay (NightandDay)
Sjaak007 (Sjaak007)
Yero GT (OwhPUS)
Soncky. (Soncky.)
pokerface44 (Jubileumspeed)

Indien deze spelers worden aangetroffen op de speedwereld zullen deze zonder pardon onmiddellijk geblokkeerd worden, ongeacht cospeler, eigenaar of aantal logins. Laat deze spelers dus niet op je account en wijzig je wachtwoord als deze spelers hier toegang tot hebben. Het laten spelen van deze spelers op jouw account resulteert in een schorsing voor jou.

Wij danken Denied-, Dennis6, Killer gast, Lieflap, matthieutje,FashionMode. en Sorry babe x voor hun inzet deze ronde en hopen dat ze een leuke ervaring hadden met het leiden van dergelijke stammen.

De winnaar is 6 Days met een voorsprong van maar liefst 18 529 922 punten op Play?!. Proficiat aan iedereen die heeft bijgedragen aan deze mooie overwinning. De top 5 van deze stam en de leiding hebben nu hun prijs ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Jan(Masterslayer00)
Tribalwars.nl speedteam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan