Speedronde #1394 - Watch your OD(A)

DeletedUser

Guest
Haha smullen zie ik al, eindelijk zien we weer jankende gestabde spelers terug op t forum :D
 

DeletedUser70577

Guest
Warrant wat had jij vies mazzel dat Neymar mijn internet deelt;)
 

DeletedUser58043

Guest
hoezo had ik mazzel? bedoel je vanochtend? hahahah grappig ben jij denk jij dat ik jou niet had gedogded had noobje?..

wie speelde op Speedking dan vanmiddag?


@flex:

je stamgenoot zei de volgende dingen: Speedking heeft mij niet gestabt, als Speedking niet had gestabt was hij gestabt ( niks van waar).
T. is denk een beetje gefrustreert maar je stam heeft er bijna niks mee te maken wel beetje maar niet gestabt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70577

Guest
Nuh, Kon je niet backtimen. En daar kwam nog bij dat mijn incomming tellertje de 48 haalde:(
 

DeletedUser58043

Guest
pff ik kan jou niet backtimen tuurlijk droom verder noobje heb er meer dan 10 gedaan die speed
 
Reactiescore
133
Welk bewijs? Heb ik iets over het hoofd gezien?

Mijn post, vraagt hij val Dr. Koekkoek aan zodat als ik hem aanviel hij mij kon aanvallen, want ze hadden al vanaf het begin een pbg. Dus ik vind het gaar dit.

Speeds: Enrique Iglesias, je had echt geluk dat al die revo slaafjes je konden deffen, anders kon ik je easy backtimen :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
133
Gotta love it!

Loser 1e klas. Ik dacht dat Joachim wel een prima kerel was, maar nee. Zegt hij zijn skype add ik hem hebben we hier en daar wat gepraat over hoe nu. Vroeg ik nog wel aan je BG houden en dan stab je alsnog. Zielig. Volgende ronde kan je niet meer op mijn hulp rekenen. Zoals de vorige keer combo-trein op 'I Thought She Was 18.'
 

DeletedUser70435

Guest
Mijn post, vraagt hij val Dr. Koekkoek aan zodat als ik hem aanviel hij mij kon aanvallen, want ze hadden al vanaf het begin een pbg. Dus ik vind het gaar dit.

Speeds: Enrique Iglesias, je had echt geluk dat al die revo slaafjes je konden deffen, anders kon ik je easy backtimen :)

Ik werd niet eens gedeft ;)
Toen mijn nuke bij jou kwam, kreeg ik trein op me dorp. Backtimen had dus geeneens zin. Geen def van Revo. Ga jij ook maar terug je mand in :):):):):):):)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
133
Ik werd niet eens gedeft ;)
Toen mijn nuke bij jou kwam, kreeg ik trein op me dorp. Backtimen had dus geeneens zin. Geen def van Revo. Ga jij ook maar terug je mand in :):):):):):):)

Wat een post. Als je goed kan lezen en dat hoop ik wel voor je. Dat het een makkelijke btime was. Als je 5/6 minuten loopt ga ik toch geen btime voor klaarzetten, misschien tegen deff aan lopen (want dat kon makkelijk)

Doei Doei :)
 
Bovenaan