Speedronde #1198 - No Haul

DeletedUser33734

Guest
Lol, die blue avatar wacht de hele tijd tot iemand een dorp heeft gecleared of net gepakt en neemt het dan direct over samen met een bonk deff. :rolleyes:
 

DeletedUser66220

Guest
Mij ging het niet om de stammen mij ging het erom dat ik 2e ben geworden in de spelersranglijst na 45minuten niets te hebben gedaan :p
 

DeletedUser63150

Guest
Lol tot nu op mobiel nu gaat sean thnx sean en tom thnx voor regelen! Mm foutje dat ik in summer ging en was tribelock ;S.

LOl nu wil je beweren dat je er niet in wilde? Toen ik hoorde dat er tribelock was dacht ik fk wilde je nml weer kicken en zei ik je ook in pm terwijl je zelf zei dat je weer vriendjes wilde zijn; dat je nu zegt dat je een fout maakte is dus onzin... je deed het met opzet
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaajajaaahaha jij verzint echt zoveel onzin net als toen met skype tegen michael, dat ik zogenaamd dingen in call zei.
 

DeletedUser

Guest
Zo lange tijd niet meer meegedaan met speed maar toch 7e geworden :p en 1e met de stam :)
 

DeletedUser

Guest
Mijne ook, wat ik nooit had verwacht met de stam summer boven me ;)
 

DeletedUser

Guest
LOl nu wil je beweren dat je er niet in wilde? Toen ik hoorde dat er tribelock was dacht ik fk wilde je nml weer kicken en zei ik je ook in pm terwijl je zelf zei dat je weer vriendjes wilde zijn; dat je nu zegt dat je een fout maakte is dus onzin... je deed het met opzet

Hahahahaajajaaahaha jij verzint echt zoveel onzin net als toen met skype tegen michael, dat ik zogenaamd dingen in call zei.

Hoe oud zijn jullie ook alweer? :D
 
Bovenaan