Speed Tribe: Inferno

DeletedUser

Guest
Hoi,
ik dacht ik onderneem nog eens een poging. Ik heb nu denk ik al bewezen dat ik niet meer stab en echt eens gewoon een leuk team zoek om mee samen te spelen. Bij deze dus mijn idee om een stam op te richten. Bij wijze van test zou deze stam dus vanaf vanavond tijdens het speed 'n week toernooi gestart moeten worden. Ik zal jullie nu niet langer vervelen met deze saaie inleiding maar zal direct to the point komen.

Stamtag: In.
Stamnaam: Inferno
Stamplaatje: (homemade, call me)
2i1o7sp.png


Wat ik zoek?
Ik heb nog niemand op voorhand geinvite maar ik zoek dus mensen die kunnen aantonen dat ze ervaring hebben en alle skills bezitten. Buiten dit zoek ik nog 2 personen die de basis al een beetje onder de knie hebben maar nog niet kunnen meedraaien met de top. (hiermee bedoel ik dat deze personen meestal snel geëdeld worden maar zich verder wel al redelijk uit de slag kunnen trekken tijdens de start)

Overzichtje:

Nog te vinden:

*1 ervaren speler*

Team bestaat al uit:

Ervaren:
Belgium4Life (mezelf)
Peutertje
Flexibility
.Little Recuse

Niet ervaren:
KingSpeed
Theo Walcott.
Deze personen zijn op proef
Maloeu


SOLLICITATIES KUNNEN VIA PM NAAR DIT ACCOUNT MET VOLGENDE INFORMATIE:
Skypenaam, ervaring/geen ervaring, naam ingame, naam irl, reden waarom je wil joinen
WIE GEEN SKYPE BEZIT WORDT AUTOMATISCH AFGEWEZEN

Bedankt voor de aandacht, gelieve hier geen spamtopic van te maken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
133
Succes!
 

DeletedUser30571

Guest
Als mensen naar je leren luisteren kan het gaan slagen, maar dan moet je wel eens je ego opzij kunnen zetten.
 

DeletedUser

Guest
Succes, ik denk enkel wel dat het moeilijk gaat zijn om nog een "ervaren" speler te vinden:p
 

DeletedUser

Guest
Mooi gedaan! graag zou ik proberen in het team te willen komen
 

DeletedUser68400

Guest
Succes, al begrijp ik niet helemaal waar dit topic voor is omdat je vantevoren je stam al weet. Tis gewoon een Jochie 2.0, Rosana 2.0, nog meer suggesties? :D
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Succes, al begrijp ik niet helemaal waar dit topic voor is omdat je vantevoren je stam al weet. Tis gewoon een Jochie 2.0, Rosana 2.0, nog meer suggesties? :D

jochie en rosana was anders :p
 

DeletedUser

Guest
Ach de clue blijft hetzelfde: met alle toppers in een stam kruipen en hopen dat je niet rang 4 van de 4 word in de speed :D

Daar hoeft niemand van Damn! commentaar op te geven hoor ;)

t feit is dat ik graag 2 mensen erbij heb om op te leiden. Als ik dat niet had gewild had ik gewoon wel een stam via skype opgericht?
 

DeletedUser68400

Guest
Daar hoeft niemand van Damn! commentaar op te geven hoor ;)

t feit is dat ik graag 2 mensen erbij heb om op te leiden. Als ik dat niet had gewild had ik gewoon wel een stam via skype opgericht?

Owja, wij spelen zoveel speeds met meer dan 2 man, das waar sorry ik zal niks meer zeggen!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
leider zo hypocriet, egoistisch en ignorant as fuck. afrader
 
Bovenaan