speed team gezocht

DeletedUser

Guest
nee, jij stabt nooit.

Er is een verschil tussen een keer stabben en het een tactiek noemen en het daarmee proberen te rechtvaardigen.
Zou me eerlijk gezegd verbazen als mensen met zo'n reputatie een fatsoenlijke co kunnen vinden.
 

DeletedUser

Guest
Hoor je me dat zeggen dat ik nooit stab? De laatste tijd overigens niet meer:O

Kees niet zeuren omdat jij niet tegen je verlies kan jij bent de grootste stabber

Er is een verschil tussen een keer stabben en het een tactiek noemen en het daarmee proberen te rechtvaardigen.
Zou me eerlijk gezegd verbazen als mensen met zo'n reputatie een fatsoenlijke co kunnen vinden.

teun wij stabben niet we hebben max 3 x gestabt in zoveel rondes bemoei je er niet mee aub
 

DeletedUser53132

Guest
Ik wil binnekort ook wel wel weer eens gaan spelen, is er nog iemand waar ik me aan kan sluiten?
 

DeletedUser

Guest
Transactie maken? :D Je probeert jezelf er leuk onderuit te praten.

Is hij gebanned? Nee? Dan heb je geen bewijs kunnen leveren aan de hand van een ip-adres dat hij het gejat heeft --> stop met erover te zeuren

+

Stop al zeker met erover te zeuren op het forum, het kan je een ban besparen ;)
 

DeletedUser71900

Guest
Is hij gebanned? Nee? Dan heb je geen bewijs kunnen leveren aan de hand van een ip-adres dat hij het gejat heeft --> stop met erover te zeuren

+

Stop al zeker met erover te zeuren op het forum, het kan je een ban besparen ;)

Heb ik wel, hij co'de mij die ronde. Verder begon hij met deze discussie maar oké, wat jij wilt ik stop wel :)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik wel, hij co'de mij die ronde. Verder begon hij met deze discussie maar oké, wat jij wilt ik stop wel :)

Jij kan alles wel mooi brengen je zegt tegen iedereen dat ik je pp pak en blokt me op skype omdat je niet wilde weten wat me reactie was?
 

DeletedUser73138

Guest
Man vecht jullie discussies eens uit op skype ;) Je moet maar weten wie je op je acc laat . En noud is idd een baas :)
 

DeletedUser

Guest
Man vecht jullie discussies eens uit op skype ;) Je moet maar weten wie je op je acc laat . En noud is idd een baas :)

Kan niet als die geen discussie aan durft te gaan.

Heeft me na een beschuldiging op het AF direct geblocked
 
Bovenaan