Speed Opbouw & tactiek

DeletedUser15154

Guest
Re: Opbouw & tactiek

Goede tut, ik hoop idd dat speeders dit leren toe te passen en te perfectioneren. al ben ik het op sommige punten niet eens met je tut, maar dat komt omdat ik mijn eigen opbouw style heb ontwikkeld (zonder veel hulp overigens).

maar ik vind dit een goed initiatief, hopelijk krijgen we zo meer spelers die vol op de offence gaan spelen.:cool:

mvg,
Zp

Aanpassing mogen gedaan worden ;)

Om eerlijk te zijn weet ik niet of deze Tut bij iedereen werkt, je weet nooit hoe andere mensen farmen, hoe snel/langzaam ze dat doen, of wat dan ook..

In de tijd dat ik speeds speel ben ik altijd erop uitgekomen dat deze het (voor mij) beste is. Ik zelf speel het nog nét iets anders, maar vond het onnodig het hier neer te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Re: Opbouw & tactiek

Beetje laten reactie, maar /Care. Ik vind het een mooie tut :) Anders dan dat ik speel... maar dat verklaard maybe waarom je bij de start (en meestal ook daarna :p) boven me staat :D

Alleen jammer dat Kenneth er weer tussendoor komt met gezever dat het zijn tactiek is :eek: Doet er niet toe van wie de tactiek is.. hij is mooi en kan het niveau van de speed wellicht wat doen stijgen!
 

DeletedUser

Guest
Re: Opbouw & tactiek

heb je tut eens aandachtig doorgenomen en is een mooie standaard voor startende spelers, dat hij niet perfect is vind ik nogal logisch vermits je niet iedereen alles gaat vertellen. speel dit spelletje nu ongeveer 7 jaar en wees gerust als beginnend speedspeler kom je er al een eind mee. na verloop van tijd zullen ze wel merken waar ze moeten aanpassen om hem naar de eigen noden te verbeteren. ik hoop voor jouw dan ook dat dit nieuwe spelers ertoe brengt om ook eens een speed te proberen en hopelijk gaat de kwaliteit er dan ook wat op vooruit. het niveau is hier voor sommigen laag maar speel eens op andere servers en je zal al vlug merken dat het niveau van .nl meer dan goed is.
(en nu gaan ze weer afkomen dat duitse veel beter zijn, maar ik bedoel dus het algemeen niveau).
 

DeletedUser28453

Guest
Re: Opbouw & tactiek

heb je tut eens aandachtig doorgenomen en is een mooie standaard voor startende spelers, dat hij niet perfect is vind ik nogal logisch vermits je niet iedereen alles gaat vertellen. speel dit spelletje nu ongeveer 7 jaar en wees gerust als beginnend speedspeler kom je er al een eind mee. na verloop van tijd zullen ze wel merken waar ze moeten aanpassen om hem naar de eigen noden te verbeteren. ik hoop voor jouw dan ook dat dit nieuwe spelers ertoe brengt om ook eens een speed te proberen en hopelijk gaat de kwaliteit er dan ook wat op vooruit. het niveau is hier voor sommigen laag maar speel eens op andere servers en je zal al vlug merken dat het niveau van .nl meer dan goed is.
(en nu gaan ze weer afkomen dat duitse veel beter zijn, maar ik bedoel dus het algemeen niveau).

de sfeer bij de duitsers is alleen beter, en er zijn meer goede spelers. Toppers van nl. tegen toppers van de. zal een overwinning voor nl. zijn. Daarom dat je alle toppers hoort zeggen dat de. makkelijker is.
 

DeletedUser

Guest
Re: Opbouw & tactiek

daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, ben dan toch niet de enige die vind dat we het op.nl nog niet zo slecht doen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Opbouw & tactiek

daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, ben dan toch niet de enige die vind dat we het op.nl nog niet zo slecht doen.

ik ben ook van mening dat we het hier niet slecht doen alleen wij kunnen nog wat leren van het teamwork van de Duitsers, hier is het meer ieder voor zich...
 

DeletedUser

Guest
hij werkt super goed!

NLS ranglijst #474 NLS(Speed)

Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 Louder Than Boom Damn! 19.447 4
2 Roze Koek Damn! 19.226 4
3 iPlay. Paris. 16.994 4
4 Da3vite Mbus 13.495 4
5 runesmit Paris. 13.187 4


NLS ranglijst #474 NLS(Speed)

Rang Stam Punten Puntentotaal Leden Dorpen
1 Paris. 42.309 42.309 5 12
2 Damn! 38.745 38.745 4 10
3 Mbus 35.230 35.230 3 12
4 ~sun~ 22.081 22.081 4 7
5 goed 13.179 13.179 5 7


NLS verslagen tegenstanders #474 NLS(Speed)

Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
1 The Ghost Police 65.888
2 FlirtMachinee 46.835
3 Human Excrement 45.611
4 Pip0zip0top0 44.599
5 Le Destructeur 42.542
6 StitchXtreme 40.605
7 Louder Than Boom 39.072
8 runesmit 36.651

maar helaas niet in de top 3 en daar ging ik voor :(
 

DeletedUser15154

Guest
Grappig om te lezen, en leuk om te weten dat men het nog gebruikt.

Farm tactiek is zooo 2009.
 

DeletedUser

Guest
Buiten 2 posts in 2011 is er niemand die hierop reageerde toch :p
 

DeletedUser67455

Guest
Mooie tutorial, best wel handig. Maar in de laatste speed ronde kon je helemaal niet farmen?
 
Bovenaan