Speed Awards 2019-2020

Reactiescore
534
Hoi!

Zie dit soort topics vaak voorbij komen op verschillende wereld fora. Nu het speedforum weer wat meer gebruikt word door verschillende partijen, is het misschien eens leuk dit uit te proberen op de speedwereld! (wellicht al eens eerder gedaan, dus danwel nu een 2019-2020 versie)

Voor degene die niet snappen hoe het werkt: kopieer de onderstaande tekst, en vul in wie jij vind dat daar hoort te staan. Let dus wel op dat het gaat om afgelopen jaar en het komende jaar.

Kan leuk discussie voer opleveren.

Beste speler:
Beste starter:
Beste sniper:
Beste nieuwkomer:
Grootste ego:
Grootste stabber:
Grootste deffnoob:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Snelste opgever:
 
Reactiescore
534
Ik weet alleen dat Izanmetnootjes de grootste stabber is. Verder hoop ik wat wijzer te worden uit de lijstjes die (hopelijk) gaan komen. Verwacht van jou als mister speed toch ook wel een lijstje Tim.
 

Deleted User - 487958979

Guest
Beste speler: Noud
Beste starter: Noud
Beste sniper: Noud
Beste nieuwkomer: SIEDOST
Grootste ego: Siemen
Grootste stabber: Noud
Grootste deffnoob: Tim
Meest overschatte speler: Tim
Meest onderschatte speler: Noud
Snelste opgever: Tim
 

DeletedUser77067

Guest
Beste speler: Siemen
Beste starter: Siemen
Beste sniper: Siemen
Beste nieuwkomer: SIEDOST
Grootste ego: Noud
Grootste stabber: Noud
Grootste deffnoob: SIEDOST
Meest overschatte speler: Tim
Meest onderschatte speler: SIEDOST
Snelste opgever: Tim
 
Reactiescore
260
Beste speler: Die OberSpitze
Beste starter: Mien Jong
Beste sniper: Mien Merk
Beste nieuwkomers: De Mien Jongens
Grootste ego: De Mien Jongens natuurlijk
Grootste stabber: Obviously Izan
Grootste deffnoob: Siedost
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Snelste opgever: IzanMetNootjes

Laten zeggen dat ik door bescheidenheid niet gehinderd ben toen ik dit lijstje maakte ;) Overigens ook nog niet zo gruwelijk veel Speeds meegespeeld, dus ik zal vast een aantal klasse-bakken over het hoofd gezien hebben ;)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Bij deze mijn lijstje,

Beste speler: Kulta Lakko
Beste starter: Emilia Clarke, bleubone of Thorin Eikenshield
Beste sniper: Ik denk dat haast elke speeder behalve Robert (goed) kan snipen dus dit spreekt voor zich.
Beste nieuwkomer: Die Oberspitzen, weliswaar komt hij van een andere server maar hij komt hier goed door de bocht op .nl
Grootste ego: Ik vreesde dat ik mijzelf hier mocht nomineren, maar nu Abe Simpson* terug is twijfel ik.
Grootste stabber: Tegenwoordig zal het Robert van Mea di Salva, .Izammetnootjes zijn. Vroeger was het In My Business
Grootste deffnoob: nelsonnnn.
Meest overschatte speler: De beide heren van .Little Recuse
Meest onderschatte speler: Nowhere in The Sun
Snelste opgever: Peutertje
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Reactiescore
76
Bij deze mijn lijstje,

Beste speler: Kulta Lakko
Beste starter: Emilia Clarke, bleubone of Thorin Eikenshield
Beste sniper: Ik denk dat haast elke speeder behalve Robert (goed) kan snipen dus dit spreekt voor zich.
Beste nieuwkomer: Die Oberspitzen, weliswaar komt hij van een andere server maar hij komt hier goed door de bocht op .nl
Grootste ego: Ik vreesde dat ik mijzelf hier mocht nomineren, maar nu Abe Simpson* terug is twijfel ik.
Grootste stabber: Tegenwoordig zal het Robert van Mea di Salva, .Izammetnootjes zijn. Vroeger was het In My Business
Grootste deffnoob: nelsonnnn.
Meest overschatte speler: De beide heren van .Little Recuse
Meest onderschatte speler: Nowhere in The Sun
Snelste opgever: Peutertje


hihi zegt degene die een ander laat spelen op zen account voor zen titel van speedkampioen :) Je bent blijft een botnoob andre je zal nietmeer veranderen. Jammer dat ik en mau zo weinig tijd hebben anders zou je weer anoniem moeten gaan de hele wereld pmm'en om op ons te gaan en dan alsnog falen haha.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Bedoel je de ronde waar ik startte als jij al 2 mill had? Ja das waar, das een goede referentie schat :)

Dan nog is het de enige ronde die ik tegen je gespeeld heb, ik ga niet refereren op rondes waar ik geen weet van heb, dus dan vindt ik mijn referentie van de barbarenronde nog niet zo verkeerd :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Lastig om een lijstje in te vullen als je arrogantie zegt dat je zelf de beste bent

Beste speler: Marnix
Beste starter: Niv 1 geef ik aan dieter (bluebone) 0 en 2 zou ik het niet weten, zo vaak word ik er niet uitgestart
Beste sniper: Ik word zowat nooit gesniped omdat ik domme aanvallers counter, enige snipes die ik zie op speed zijn mijn eigen snipes
Beste nieuwkomer: Rayret, heeft wel potentie als die meer rondes gaat spelen
Grootste ego: Terecht ego = ikzelf, semiterecht ego = Noud (abe), onterecht ego = André (korja flopja)
Grootste stabber: Izanmetnootjes
Grootste deffnoob: Nelsonnn
Meest overschatte speler: André (Korjaflopka), voornamelijk door zichzelf, rest weet wel beter
Meest onderschatte speler: Geen, niveau is algemeen betreurend, als je ze slecht inschat zijn ze ook altijd slecht, niets onderschatten aan
Snelste opgever: Dunno, Robert iig niet, die blijft gaan



Er zijn niet genoeg actieve spelers om een lijst op te stellen en de skill gap is ook nog eens te groot
 
Bovenaan