Spectaculaire Opruiming !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ladieeeees aaaand Gentlemen


Het is vandaag Crazy Thursday bij The Secret Reunion. Wat betekend dat? Spectaculaire ijzer aanbiedingen op de markt. Tot wel 25% korting !!!

En als u nu besteld, wordt het ijzer nog gratis bij u thuis gebracht ook!


Dus wacht niet tot het te laat is, want op = op.



Spelers moeten binnen 24 uur loopafstand liggen om mee te kunnen profiteren van deze opruiming.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil niet zitten muggenziften of zoiets maar moet het niet gentlemen zijn i.p.v. gentleman? ;p

Jammer dat het 24 u looptijden zijn :(
 

DeletedUser118

Guest
ken je de volgende keer niet wat dorpjes in de uitverkoop zetten ;) Gratis af te halen ofzo :D
 

DeletedUser53113

Guest
Tuurlijk, deze jongen heeft alleen een hele slimme (en risicovolle) manier van handelen gevonden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ahhhh ik snap 't al..jullie zien de gevaarlijke CR op jullie afkomen en besluiten dan maar speertjes te maken ipv LC.. HEEL verstandig :D
 

DeletedUser

Guest
Ahhhh ik snap 't al..jullie zien de gevaarlijke CR op jullie afkomen en besluiten dan maar speertjes te maken ipv LC.. HEEL verstandig :D

Ja, speer kan meer buit meenemen, en dan kunnen we vandaag je nog voorblijven met de rover! :D
 

DeletedUser47506

Guest
Ladieeeees aaaand Gentlemen


Het is vandaag Crazy Thursday bij The Secret Reunion. Wat betekend dat? Spectaculaire ijzer aanbiedingen op de markt. Tot wel 25% korting !!!

En als u nu besteld, wordt het ijzer nog gratis bij u thuis gebracht ook!


Dus wacht niet tot het te laat is, want op = op.



Spelers moeten binnen 24 uur loopafstand liggen om mee te kunnen profiteren van deze opruiming.


Jeuh, heb er vol van geprofiteerd:)
 

DeletedUser

Guest
Daarom vond ik het al zo raar.
Of bedoelde hij toch een andere gentleman?

Moest hij misschien de slogan "Lieve dames eeeeen mijn sl*tjes" gebruiken om de rest aan te spreken misschien? o_O
Trekt op niet veel he.

@ Secret, kan je even de handtekening van vulcana teniet doen? ;p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan