Speciale Klassieke wereld!

Een extra wereld?

  • Super cool! Ik speel mee!

    Stemmen: 149 87,1%
  • Nah, Ik doe niet mee

    Stemmen: 22 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    171
Reactiescore
742
Het ziet er naar uit dat we opnieuw naar een lockdown gaan. Tijd voor een nieuwe Quarantaine wereld (of misschien Lockdown)? Mij hoor je niet klagen als die er komt ;-)

mij wel, ga oude mensen verzorgen in een thuis (voor de nederlanders) ik kan helaas niet, ik moet gewoon nog werken.
 
Reactiescore
1
mij wel, ga oude mensen verzorgen in een thuis (voor de nederlanders) ik kan helaas niet, ik moet gewoon nog werken.
Don't get me wrong, ik ben het ook enorm beu en ik probeerde het wat sarcastisch te relativeren.
Corona zorgt er voor dat ik heel wat inkomsten mis, ik zou veel liever vol kunnen doorwerken. TW heeft me geholpen om de gedachten wat te verzetten gedurende de piekerende nachten.
Veel succes PTXgamer met het mooie werk dat je doet!
 
Reactiescore
1.075
Het ziet er naar uit dat we opnieuw naar een lockdown gaan. Tijd voor een nieuwe Quarantaine wereld (of misschien Lockdown)? Mij hoor je niet klagen als die er komt ;-)

Nee danku.
 
Reactiescore
1
Even wat aangepast om het duidelijker te maken:
Het ziet er naar uit dat we opnieuw naar een lockdown gaan. Tijd voor een nieuwe Quarantaine wereld (of misschien Lockdown)? Mij hoor je niet klagen als die wereld er komt komt, in tegenstelling tot de lockdown zelf.
 
Reactiescore
1.075
Nog steeds neen danku
 
Bovenaan