- Reactiescore
- 524
Algemene informatie
* Start: Week 15
* Einde: Week 17
* Snelheid: 15 (opbouw clear duurt net iets korter dan 1 dag met een uitgebouwd dorp)
* Eenheden: 0,2 (ram loopt 10 minuten per tegel)
* Overwinningsvoorwaarden: stam met de meeste punten
Wereldsysteem
* Ridder: inactief
* Ridderitems: inactief
* Boogschutters: inactief
* Kerk en geloof: inactief
* Smederij: simpel
* Goudmunten: pakketjes, duur herbouwen
* Barbarendorpen: 3 per speler
* Bonusdorpen: 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: niet
Aanvalsysteem
* Snelheid: 0,2 staat hierboven al
* Milliseconden: actief
* Time-gap: 50 ms
* Fake-limiet:
Restricties
* Beginnersbescherming: 1 dag (is vrij lang, mag ook korter)
* Stamleden: vooraf ingedeeld in 4 of 5 stammen
* Gesloten stammen: actief
* Boerderijlimietregel: inactief
* Moraal: inactief
* Vakantiemodus: inactief
Overige opmerkingen:
* Start: Week 15
* Einde: Week 17
* Snelheid: 15 (opbouw clear duurt net iets korter dan 1 dag met een uitgebouwd dorp)
* Eenheden: 0,2 (ram loopt 10 minuten per tegel)
* Overwinningsvoorwaarden: stam met de meeste punten
Wereldsysteem
* Ridder: inactief
* Ridderitems: inactief
* Boogschutters: inactief
* Kerk en geloof: inactief
* Smederij: simpel
* Goudmunten: pakketjes, duur herbouwen
* Barbarendorpen: 3 per speler
* Bonusdorpen: 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: niet
Aanvalsysteem
* Snelheid: 0,2 staat hierboven al
* Milliseconden: actief
* Time-gap: 50 ms
* Fake-limiet:
Restricties
* Beginnersbescherming: 1 dag (is vrij lang, mag ook korter)
* Stamleden: vooraf ingedeeld in 4 of 5 stammen
* Gesloten stammen: actief
* Boerderijlimietregel: inactief
* Moraal: inactief
* Vakantiemodus: inactief
Overige opmerkingen: