Spammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1. niet flauw doen over spelfouten
2. serieuze topics genoeg maar die raken we kwijt in jouw spam
3. waar? Niet meer te lezen door het gespam van jou
4. Ik vind beide erg.

Volgens mij is dit topic voornamelijk dankzij jou aangemaakt, trek het je dan ook even aan en doe het rustig. Ik probeer het AF bij te houden, maar dit is niet grappig meer.

Idd irrirteer me gelijk aan die vent.;)
Het werd eindelijk een beetje beter op w22 ,maar hij verpest het weer.:(
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe heb met de vele ruzies die je de hele tijd hebt mezelf neutraal gehouden.
Maar wat je hier post kan er bij mij niet goed in.

Je gaat een topic openen omdat er eens 1 of 2 dagen wat meer wordt gespamt.
Misschien wel wat te veel ja, maar dat kan je melden aan de persoon in kwestie.

Zo'n topic openen is eerder om wat aandacht te trekken.

Ik heb veel liever wat gespam dat een goede sfeer brengt, dan jou op elk topic ruzie zien te maken.
Ook schel je af en toe.

Het slaagt dus eigenlijk nergens op dat je zo'n topic plaatst.

Jij zou je beter bezighouden met excuses aan te bieden aan de mensen die je constant uitscheldt, dan aan dit opvallerig gedoe! :mad:

Stop Met spammen.

Spammen leid tot inactieve forums Als hier niks boeiend gepost wordt alleen ,maar van dat noob gespam.
Ja Zoals jullie doen..

Dan jaag je idd mensen zoals jikkie ,Kevin seeldrayers Ect weg en dat zijn nogwel serieuze posters met een verhaal;)
Eindelijk was w22 een beetje niveau kwa fora nu wordt dat in 1/2 dagen verpest..:(
 

DeletedUser61518

Guest
Idd irrirteer me gelijk aan die vent.;)
Het werd eindelijk een beetje beter op w22 ,maar hij verpest het weer.:(

Als je even ziet naar de reacties van vandaag zie je dat ik terug on-topic bezig ben ;)

Wist niet dat het zoveel mensen stoorde :(
 

DeletedUser60178

Guest
Stop Met spammen.

Spammen leid tot inactieve forums Als hier niks boeiend gepost wordt alleen ,maar van dat noob gespam.
Ja Zoals jullie doen..

Dan jaag je idd mensen zoals jikkie ,Kevin seeldrayers Ect weg en dat zijn nogwel serieuze posters met een verhaal;)
Eindelijk was w22 een beetje niveau kwa fora nu wordt dat in 1/2 dagen verpest..:(

Dit leidt ook tot sfeer.
Jij zou ook een ban moeten krijgen, met je dubbelposten :mad:
 

DeletedUser

Guest
Als je even ziet naar de reacties van vandaag zie je dat ik terug on-topic bezig ben ;)

Wist niet dat het zoveel mensen stoorde :(

Dan ben je goed bezig.
maar toen ik jouw voor het eerst zag posten dacht ik nee heah..
Weer zo 1tje..

Het werd eindelijk een beetje serieus hiero namelijk;)
Nu Drunkforce en dat soort naabs hier niet meer spammen;)
 

DeletedUser61518

Guest
Dan ben je goed bezig.
maar toen ik jouw voor het eerst zag posten dacht ik nee heah..
Weer zo 1tje..

Het werd eindelijk een beetje serieus hiero namelijk;)
Nu Drunkforce en dat soort naabs hier niet meer spammen;)

Wist ik niet, maar ik kom van w25, dooie boel daar, hier was ten minste wat leven :D
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je inziet dat er teveel gespamd wordt, maar daarvoor had je dit topic niet speciaal hoeven te maken ;)

Ik probeer de meeste spam te verwijderen, maar voor nu gaat dat niet zo goed aangezien ik op vakantie ben. Daar wil ik van genieten, en dus niet constant op TW zitten.
Mocht je je irriteren aan de spam, dan kan je de post aangeven met het grijs/rode schiltje met het uitroepteken aan de zijkant. Ik zal er dan naar kijken, en het wass verwijderen. Ook kan je altijd de persoon in kwestie aanspreken per PM ;)

Voor nu komt hier een slotje op :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan