Spam tw (IGMs)

Reactiescore
1.476
Wellicht ben ik de enige die zich eraan ergert, maar af en toe verwacht je een belangrijke pm en als er dan een melding binnenkomt zie je dat het het tw-team is. Een keertje boeit mij niet, maar zoals je in onderstaande screen ziet krijg ik bijna dagelijks een melding van ons geliefde tw-team. Zou dat iets minder mogen?
tw spam.png
 
Reactiescore
2.478
Wellicht ben ik de enige die zich eraan ergert, maar af en toe verwacht je een belangrijke pm en als er dan een melding binnenkomt zie je dat het het tw-team is. Een keertje boeit mij niet, maar zoals je in onderstaande screen ziet krijg ik bijna dagelijks een melding van ons geliefde tw-team. Zou dat iets minder mogen?
Bekijk bijlage 15533

Volgens mij is deze screen van W70? Kan dat? Ik weet dat W70 deze week veel IGM heeft gekregen. Echter was er eentje informatief van dat je niet kon farmen op deze wereld (we kregen veel supportjes en vragen hierover) ;)

Maar onthoud ook dit, er is deze periode gewoon veel 'bijzonders' gebeurd. Waar er een IGM voor nodig was zoals;
een nieuwe wereld start (classic), er was een bijzondere speed, een informatieve PM over farmen en een invite om eerder bugs te vinden (beta server).

Andere IGM zoals: forumdiscussies en contesten. Horen bij het nieuwe modden, want bij interessante content wordt er een IGM gestuurd. Dus hoe interessanter een wereld-gerelateerde-forum hoe meer IGM er worden gestuurd.

Maar ik kaats de bal terug: Waar zou jij graag de grens willen zien qua IGM?
Ik zoek dan naar een gemiddelde per week.
 
Reactiescore
1.476
Volgens mij is deze screen van W70? Kan dat? Ik weet dat W70 deze week veel IGM heeft gekregen. Echter was er eentje informatief van dat je niet kon farmen op deze wereld (we kregen veel supportjes en vragen hierover) ;)

Maar onthoud ook dit, er is deze periode gewoon veel 'bijzonders' gebeurd. Waar er een IGM voor nodig was zoals;
een nieuwe wereld start (classic), er was een bijzondere speed, een informatieve PM over farmen en een invite om eerder bugs te vinden (beta server).

Andere IGM zoals: forumdiscussies en contesten. Horen bij het nieuwe modden, want bij interessante content wordt er een IGM gestuurd. Dus hoe interessanter een wereld-gerelateerde-forum hoe meer IGM er worden gestuurd.

Maar ik kaats de bal terug: Waar zou jij graag de grens willen zien qua IGM?
Ik zoek dan naar een gemiddelde per week.
Dit is inderdaad w70. 1 per week zou ik totaal niet erg vinden, en ik snap ook wel dat het soms vaker voorkom. Maar ik speel 2 werelden solo, en bijna elke pm die ik op w70 kreeg, kreeg ik ook op w69. Dan erger je je er ook wat sneller aan. :D
 
Reactiescore
2.478
1 per week is voor ons niet haalbaar verwacht ik. Enja ik snap dat het lullig is als je per wereld een PM krijgt, wellicht kunnen we daar iets aan doen. Ik zal het in de volgende meeting opgooien.
 
Reactiescore
698
Is er geen mogelijkheid om meldingen van mededelingen van TW team op gsm uit te zetten?
 
Reactiescore
524
1 per week is voor ons niet haalbaar verwacht ik. Enja ik snap dat het lullig is als je per wereld een PM krijgt, wellicht kunnen we daar iets aan doen. Ik zal het in de volgende meeting opgooien.

Een jaar of 2 terug was dit het streven om niet alleen met enige uitzondering 1x per week een mail vanuit Inno eruit te sturen omdat het anders onder gespam valt.

Ik snap dat jullie veel willen mededelen maar misschien een mogelijkheid om meerdere zaken te combineren in een mail.

Bijvoorbeeld iedere maandag een mail vanuit Inno waar onder andere de komende update (iedere dinsdag) in besproken wordt, het meest relevante AF topic (per wereld), eventueel het komende event (die vaak op dinsdag t/m donderdag ergens begint) en de overige relevante zaken.

Ik snap dat hier dan iets meer werk zit in de voorbereiding maar misschien gaan hierdoor ook meer mensen de PM's daadwerkelijk lezen ipv over te slaan.
 
Reactiescore
2.478
Ik krijg dan een soort weekblad idee, hier gaat ontzettend veel werk in zetten om het per wereld goed te krijgen. Ik zie de ambitie hierin echter eist het van ons veel voorbereiding.

Maar ideeën zijn welkom en dan bespreken we het bij onze volgende meeting. Dan bespreken we of we wat kunnen veranderen en wat dan eventueel een beter alternatief zou kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.468
Ik krijg dan een soort weekblad idee, hier gaat ontzettend veel werk in zetten om het per wereld goed te krijgen. Ik zie de ambitie hierin echter eist het van ons veel voorbereiding.

Maar ideeën zijn welkom en dan bespreken we het bij onze volgende meeting. Of we wat gaan veranderen en wat het beste alternatief is.
Dat heeft ooit al bestaan dacht ik, ik kan mij vaag iets van het Tribalwars Weekblad of iets dergelijks herinneren. Dat kan trouwens ook goed op het blog zijn geweest.
 
Reactiescore
2.478
Dat heeft ooit al bestaan dacht ik, ik kan mij vaag iets van het Tribalwars Weekblad of iets dergelijks herinneren. Dat kan trouwens ook goed op het blog zijn geweest.

Klopt, we hadden een weekblad en later een blog. Echter keek er toen geen hond naar. Er werden toen ook echte artikelen geschreven. Zoiets zie ik ons in de toekomst tenminste niet doen :p
 
Reactiescore
524
Ik krijg dan een soort weekblad idee, hier gaat ontzettend veel werk in zetten om het per wereld goed te krijgen. Ik zie de ambitie hierin echter eist het van ons veel voorbereiding.

In principe wordt hetgeen wat je erin zet al geschreven voor het huidige gespam. De tijd zal hem vooral zitten in het bijéén krijgen van de stukken, een degelijke lay-out en misschien wat omschrijven voor een lopend verhaal.

Dit is voor alle (normale) werelden hetzelfde op het kleine wereldgerelateerde stukje na.
Gooi het op en het zal idd testen zijn hoeveel tijd er daadwerkelijk in gaat zitten al zul je op een gegeven moment een soort mal hebben waar je alle onderdelen in stopt en hoef je niet per x te knutselen.
 
Reactiescore
5.603
Ja ik heb hetzelfde als pooooootje. Continu die notificaties, beetje vervelend. Al snap ik wel dat je toch op een of andere manier moet communiceren met de community als drie kwart toch niet op het AF zit.
Het stoort me niet dusdanig, maar zowel de speed, de classic en events waren al langer bekend lijkt me, dus dan is eentje genoeg imo. Mochten de details nog niet duidelijk zijn voor bijv de classic, dan kun je alsnog in die ene PM iets zetten als: ''Mocht je geïnteresseerd zijn in de classic, hou de homepage of het AF in de gaten''.
 
Reactiescore
2.489
Het is helaas gebleken dat IGM's over 1 onderwerp beter gelezen worden en dus eveneens een beter resultaat halen dan 1 nieuwsbrief met alles in. Tevens werkt een IGM beter als we deze vlak voor de start versturen dan een week van te voren want laten we eerlijk zijn.

Als ik even naar je overzicht kijk denk ik dat het over de volgende IGM's gaat:

18.09 Forumwedstrijd Tribalerij -- IGM voor algemene forumwedstrijd.
17.09 Classic pre-reg -- IGM voor nieuwe wereld
16.09 Gok de Top Startereditie -- IGM voor forumwedstrijd ENKEL NL70
14.09 Speciale Speed-ronde -- IGM ter promotie van Speed
12.09 Niet Farmen -- IGM omdat we hierrond veel supports kregen
10.09 Geen idee?
09.09 De Grenzen van Pushen -- IGM ter promotie algemeen forumtopic
08.09 Beta Wereld -- IGM in opdracht van Inno
08.09 Like Tribal Wars op FB -- Geautomatiseerde IGM van Inno -- Kan ook op andere tijdstippen binnengenkomen zijn.


Ik ben het ermee eens dat we in bepaalde perioden op korte tijd veel IGM's te versturen en dat dit kan overkomen als spam. Vanuit een achterliggende doelstelling om de community levend te houden en dat dit onze enige vorm van marketing is die we kunnen doen (naast Facebook) zie ik er eveneens echt de noodzaak van in.

We zullen kijken wat we kunnen doen om het gevoel van spam in de toekomst te voorkomen.

Groeten
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wellicht ben ik de enige die zich eraan ergert, maar af en toe verwacht je een belangrijke pm en als er dan een melding binnenkomt zie je dat het het tw-team is. Een keertje boeit mij niet, maar zoals je in onderstaande screen ziet krijg ik bijna dagelijks een melding van ons geliefde tw-team. Zou dat iets minder mogen?
Bekijk bijlage 15533

Lees je PM van TheBeast eens!
 

DeletedUser80547

Guest
Ik heb dit ergens een paar maanden geleden ook al aangekaart, maar toen zei iedereen dat ik me niet moest aanstellen dus bij deze,
je moet je niet aanstellen
 

Deleted User - 487871837

Guest
We zijn over alternatieven na aan het denken en er wordt met inno gecommuniceerd of elke IGM daadwerkelijk nodig is, aangezien een deel door hen opgelegd worden.
 
Bovenaan