spam in blik

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9420

Guest
klikspaan, boterspaan,
je mag niet door me straatje gaan,
hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen,
dat komt van al je babbelen.

Klikspaan,
Halve maan!
Je durft niet door het straatje gaan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen

Klikspaan, Armiaan!
Hij durft niet door het steegje gaan;
Want ieder zal hem smijten,
Het hondje zal hem bijten,
Het vogeltje zal hem pikken,
Dat komt van al dat klikken.

Klikspaan, Boterhaan,
Tot straf zul je achter de deure staan,
In plaats van naar de markt te gaan.

Wie de schoen past.....

Mooie inleiding he. Ja, best wel. Alleen de achterliggende gedachte is beetje jammer. Jammer dat onze AF-gangers andere eraan "naaien" door posts te rapporteren en zo andere een ban aan smeren. Het is al zo rustig hier, moet die matennaaierij er dan ook nog bij zodat het forum helemaal doodvalt ? Luister, ik heb er geen last van, ik ben de meester in on-topic posten, maar sommige schijnen elke week de nationale te zijn. En ja, persoonlijk vind ik dat jammer. Tuurlijk is er dat driehoekje/schild/reportknopje. Wat zeker gebruikt mag worden bij kwetsende posts en/of scheldpartijen. Maar om spam te rapporteren ? Mwah, beetje triest.

Beetje hetzelfde dat als er 2 wielrenners gaan demareren uit t peleton en de ene het vast door gaat geven aan een paar andere. Zodat de ontsnapping op niks uitdraait. Veel werk, weinig rendement. Na na na na na. "Sliep uit, sliep uit alle kinderen lachen je uit".

:D

DeletedUser

Guest
haha leuk stukje...
is me nooit opgevallen dat het gebeurt, maar als het zo is...
schaam je! wie het ook deed!

DeletedUser

Guest
dit vinden die mensen dus
spam_1.jpg

zo denk ik er dus over:
offtopic.jpg

DeletedUser

Guest
Sorry k.c. , ondanks dat ik het advies had gekregen jouw topics niet te sluiten, zie ik niet in in hoeverre dit te maken heeft met wereld 13.
Al kan ik in het algemeen zeggen dat klikken niet tof is ;)

Oh, en als je het niet eens bent met m'n acties (post wissen/bestraffen, topics sluiten) kan je me in PM overhalen waarom ik het fout heb. Als ik niet toegeef (uh..?) kan je altijd nog naar duckje of kaneel gaan die dan verder kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan