SotW #21

.Viking

Guest
Waarschijnlijk wel, maar ik vermoed pas 's avonds, het hangt een beetje van de plannen van die dag af.

@JMFL: ik woon in de buurt van Hoorn
We zagen het vanaf hier, 't Gooi, al bliksemmen in het noorden :) Waren goede klappen volgens mij?

(sorry offtopic)

Gediskwalificeerd wegens 4 minuutjes, het moet niet gekker worden.:eek:
Sorry, maar als ik jou toelaat, dan moet ik ook mensen die veel later waren toelaten. 22.00 is 22.00u, helaas voor jou deze keer

Sorry, maar als ik jou toelaat, dan moet ik ook mensen die veel later waren toelaten. 22.00 is 22.00u, helaas voor jou deze keer
Ja maar ik had een blikseminslag in de straat, en laat ik nou net geen flauw benul hebben van het verwisselen van een stop. Zeg zou zelf, is 't echt zó'n ramp dat ik 4 minuten meer de tijd had dan de anderen om een sig te maken? Nja, als het zo moet wíl ik niet eens meer mee doen.:eek:

Pink Twister

Guest
Ja maar ik had een blikseminslag in de straat, en laat ik nou net geen flauw benul hebben van het verwisselen van een stop. Zeg zou zelf, is 't echt zó'n ramp dat ik 4 minuten meer de tijd had dan de anderen om een sig te maken? Nja, als het zo moet wíl ik niet eens meer mee doen.:eek:
Snap je niet dat Ramoth consequent moet zijn tegen over andere plaatjesmakers?

Mercury

Guest
22.00 is 22.00, als je per se recht op de deadline wilt inleveren dan moet je dat dat doen, anders kan je beter wat vroeger inleveren ;)

Natuurlijk wel, maar wat ik niet snap is dat hij geen uitzondering kan maken en onze inzendingen toch mee laat tellen. Hij is immers zelf ook aan de late kant.
Als hij jou zou toelaten, zullen anderen die ook te laat zijn, ook hun beklag doen.

crea-

Guest
22.00 is 22.00, als je per se recht op de deadline wilt inleveren dan moet je dat dat doen, anders kan je beter wat vroeger inleveren ;)
ramoth had ook problemen met internet ik ook.
Dus is wel weer eens heel zwak.

Dan moet een SOTW ook om die tijd gesloten worden, zo kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

dit is echt gewoon grote onzin.