SotW #181 - Freestyle

Signature Of The Week #181

Signature of the Week

Intro
Ik heb weer een periode met computerproblemen gezeten, en ben uiteindelijk voor een nieuwe laptop gegaan. het resultaat: niet langer Windows Vista maar Windows 8, een tevreden gebruiker maar ook een bende boze SotW'ers die hun nieuwe SotW willen. Om jullie allemaal tevreden te stellen, deze week een keertje Freestyle én iets meer tijd om in te zenden dan gewoonlijk (namelijk tot 2 december). Wie zich intussen toch zou vervelen, neem zeker eens een kijkje op de Tribal Wars blog, en meer specifiek naar dit artikel. Bedankt, TheArtOfLove!

Signature of the Week
De Signature of the Week (ook wel SotW genoemd) is een wekelijkse wedstrijd tussen designers. Elke week krijgen de designers van het Tribalwars forum de mogelijkheid om een plaatje in te leveren en zo kans te maken om een SotW te winnen. De persoon die tijdens het stemmen de meeste stemmen weet te behalen is de winnaar van die week. Alle winnaars van voorafgaande weken kan je terugvinden in het topic: SotW Winnaars!, samen met de bijbehorende thema's van de plaatjes.

Meedoen
Iedereen mag meedoen aan de Signature of the Week, zolang de regels worden nageleefd.

Deadlines
  • De SotW loopt wekelijks van Zondagmiddag tot Zondag 12.00 uur
  • Het stemtopic zal lopen van Zondagmiddag tot Vrijdagavond 17.00 uur

Of het topic dan wel of niet gesloten wordt, zondagmiddag 12.00 uur is de deadline, tenzij anders vermeld. Wees op tijd met inleveren, want er worden geen uitzonderingen gemaakt. Wacht dus niet met inleveren op het allerlaatste moment, omdat je mogelijk nog wat wilt aanpassen. Je kan altijd insturen en de inzending later nog veranderen.

Regels (1)
Het niet naleven van de regels kan leiden tot diskwalificatie
  • Het plaatje moet door jou gemaakt zijn
  • Pre-made plaatjes zijn niet toegestaan
  • De som van de afmetingen van het plaatje mag niet groter zijn dan 800 pixels. Meer informatie.
  • Rippers worden een uitgesloten van deelname aan alle SotW
  • Het is niet toegestaan het plaatje ergens anders te plaatsen voordat de Signature of the Week is afgelopen
  • Het plaatsen van je naam, tekst of andere dingen waaruit blijkt dat een plaatje van jou is, is niet toegestaan
  • Tot het sluiten van de Signature of the Week is het toegestaan je inzending te veranderen (laat het wel even weten als het een nieuw plaatje is)
  • Deadline is deadline, tenzij duidelijk door mij aangekondigd dat een deadline is veranderd

Inleveren
Als je een plaatje gemaakt hebt, dan stuur je aan Infinitum een PM. In je bericht zet je:
  • Je plaatje
  • Je gebruikte stock(s)/render(s)
  • Uitleg plaatje (indien nodig)

Je mag tot het sluiten van de SotW altijd een nieuw plaatje inleveren. Doe je dit, laat mij dan echter wel in de PM weten dat je al een eerder plaatje had ingeleverd, maar dat je die gaat veranderen door het nieuwe plaatje. Dit om te voorkomen dat er straks opeens 2 plaatjes van 1 persoon zijn en ik niet weet welke de uiteindelijk is.

Thema SotW #181 = Freestyle

Winnaars
Elke zondagavond tot vrijdagavond kan men in het stemtopic stemmen op zijn/haar favoriet. Vrijdagavond worden de stemmen geteld. Het plaatje met de meeste stemmen wint, en op dat moment zal ook bekend gemaakt worden van wie welk plaatje was. Het winnende plaatje zal worden bijgevoegd in het topic SotW Winnaars!. De winnaar zal ook 50 Premium Punten ontvangen na het winnen van een SotW.

Signature of the Week #182 - Volgende Week
Elke week kunnen jullie in dit topic stemmen op het thema voor de volgende keer. Op die manier hebben jullie er invloed op wat jullie de volgende keer als thema hebben.

Mogelijke Thema's (voor volgende keer)
  • Ideeën zijn welkom!

Suggesties Thema's
Op elk gewenst moment kan je zelf een thema voorstellen, dat dan zo snel mogelijk in de lijst van mogelijke thema's zal verschijnen. De thema's die je voorstelt mogen al eens geweest zijn, maar ook nieuwe thema's zijn. Alle suggesties zijn welkom, al zal ik soms om verduidelijking van een thema vragen. (Let op: het is dus nog niet gezegd dat je thema ook echt aan de beurt komt).

Je kan een thema voorstellen door het hier te posten of mij een PM te sturen.
Thema SotW #181 = Freestyle
Huidig aantal inzendingen: 3

(1) Anonimiteit is niet van toepassing op deze SotW. Dit betekent dat gedurende het stemmen de naam van de designer al bij het plaatje zal staan.

Laatst bewerkt: