Sotw #1.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Helaas dat er geen ruk klopt van de kleuren. :D

Ik wilde het allemaal een beetje laten afstoten van elkaar.
Dus ik vond dat het wel wat voor de Sotw.


Je zou zelf misschien wat meer werk kunnen stoppen in je border, vind dat 't erg simpel is :eek:
( Niet aanvallend opvatten, meer als opbouwende kritiek ;) )
 

DeletedUser

Guest
vind dit slecht geregeld van .EXE, tomen hield het tenminste constant bij dat was stukken beter.. die stemtopic moest er al 4 dagen zijn.
 

DeletedUser

Guest
vind dit slecht geregeld van .EXE, tomen hield het tenminste constant bij dat was stukken beter.. die stemtopic moest er al 4 dagen zijn.

Wat maakt het uit of we nu stemmen of morgen? .EXE heeft het ook druk.
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt het uit of we nu stemmen of morgen? .EXE heeft het ook druk.

hij is 15 minuten online geweest maar hij heef alleen maar gekeken bij automatische geupgrade kaartjes.

srry .exe ik hou jou in de gaten

maar ppositive je hebt ook wel weer gelijk hij is een mens geen spiderman:D of wel:D
 

DeletedUser

Guest
hij is 15 minuten online geweest maar hij heef alleen maar gekeken bij automatische geupgrade kaartjes.

srry .exe ik hou jou in de gaten

maar ppositive je hebt ook wel weer gelijk hij is een mens geen spiderman:D of wel:D

.EXE stalker !
Echt , als hij het druk heeft met RL , moet jij dan hem controleren ?
 

DeletedUser21711

Guest
Jongens,
Ik weet dat ik hier niets te zeggen heb. Ma tog ga ik het doén ;)
Stop gewoon allemaal met zagen...
Hoé meer je hier zit te zagen hoe trager het vooruit zal gaan.
Laat Exe rustig voort werken... Hij heeft nog een leven!
Binnekort heb ik examens ik weet niet of hij dat nog heeft...
Ma togg.
Laat hem gewoon rustig zijn werkje doén ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor sommigen lijkt het best lastig.

dan heb ik het over " lezen ".
Hij zal iedere zondag Eindigen @ 23:59

Aangezien de sotw midden in de week was begonnen, Gaf ik iedereen een paar dagen extra.

Paar dagen om aan je design te werken.
want ipv mij in de gaten houden kon je ook je eigen signature proberen te verbeteren.

Maarja dat zal wel aan mij liggen, daarbij heb ik in de tussen tijd aangegeven, dat het deze zondag zal eindigen, en weer zal starten op maandag!.

Moeilijk? Nee.
 

DeletedUser

Guest
kopzeresotw12fs4.jpg

Hehe lijkt veel op diegene van Death Note :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde het allemaal een beetje laten afstoten van elkaar.
Dus ik vond dat het wel wat voor de Sotw.


Je zou zelf misschien wat meer werk kunnen stoppen in je border, vind dat 't erg simpel is :eek:
( Niet aanvallend opvatten, meer als opbouwende kritiek ;) )

Juist het laten afstoten van elkaar breekt het op.

Ik wou ook niet dat mijn border ingewikkeld was. Dat haalt de aandacht weg van het gezicht van mijn signature wat toch het belangrijkste is. Mijn border is meer aan aanvullend detail ik had het net zo goed weg kunnen halen. En over simpele borders gesproken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben in he maken van plaatjes nog een beetje een noob, maar wat vinden jullie van mij inzending?
(zie mijn post hier boven)
 

DeletedUser

Guest
Voor sommigen lijkt het best lastig.

dan heb ik het over " lezen ".
Hij zal iedere zondag Eindigen @ 23:59

Aangezien de sotw midden in de week was begonnen, Gaf ik iedereen een paar dagen extra.

Paar dagen om aan je design te werken.
want ipv mij in de gaten houden kon je ook je eigen signature proberen te verbeteren.

Maarja dat zal wel aan mij liggen, daarbij heb ik in de tussen tijd aangegeven, dat het deze zondag zal eindigen, en weer zal starten op maandag!.

Moeilijk? Nee.

had er overheen gelezen dat komt doordat je daar 2 dingen vermeld Aankomende maandag zal hij sluiten en later een week is een week dus 7 dagen..
dus ik verwachtte dat het 7 dagen duurde, naja wat duidelijker vermelden mag ook wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan