So far so good

Reactiescore
372
Omdat er al sinds de start als ik het goed heb niet echt een artikel in het tww is verschenen, wat maandag avond hoop ik wel weer gebeurd, dit topic :)

Dus daarom dacht ik waarom schrijf ik dan zelf niet gewoon een stukje over wereld 24, met zoveel mogelijk informatie die ik bezit. Met andere woorden ik ga over verschillende dingen schrijven ipv één onderwerp.

Omdat het al een maand geleden is sinds de start en mijn geheugen niet zo goed is, wil ik vragen extra info te posten zodat ik het eventueel kan editten, dan kan het nog eens een leuk overzichtje van de eerste maand worden :)

De eerste week, zoals gewoonlijk werden er vele topics aangemaakt op het forum, waarvan er al een aantal direct werden gesloten, omdat het daar de tijd nog niet voor was. Voor de rest had je natuurlijk, zoals altijd, vijf dagen beginnersbescherming en in het geval van deze wereld: jammer genoeg geen ridder :( Bij velen ging het farmen dan ook trager (als het al niet bij iedereen was), maar uiteindelijk was voor zover ik nog weet War Is Just Like Love de eerste met een stal. Erg lekker natuurlijk, maar niet als je al direct opgeeft door wat spikes, in tegenstelling tot Tik em aan ouwe als we hem mogen geloven :bijl:

Voor de rest zijn er niet veel spannende dingen in de eerste week gebeurd, er werd volop lichte cavalerie gemaakt (mag ik toch hopen) die zwaar mishandelt werden, omdat ze niet genoeg afliepen. Zo waren er ook nogal aparte gevallen waarin er eentje besloot om maar 79 gs mee te nemen, en er dan een aantal achter te laten in het dorp :eek:

Natuurlijk stopt de wereld niet direct na de eerste week en kwam er ook een vervolg. Wat een dwarsligger is het toch :( Spelers als RockTheCore en Moelan the ruler begonnen te halveren voor het leven (just trolling), en de laatste werd zelfs gebacktimed, kon het niet dodgen wat ik persoonlijk wel apart vond omdat je bij discussie zo een maniertje kan vinden om op 50 ms te dodgen. Maar ook dat mag de pret niet bederven en zoals te zien zijn ze al weer goed op weg terug naar de top :)

Voor de rest zijn zo ongeveer 90% van alle pre-mades al gevallen, al dan niet allemaal, zoals iedere wereld weer door de grote wijsheden voorspelt wordt. Bij deze nodig ik ze dan ook uit, om het de volgende wereld zélf eens te proberen, om te proberen het wel goed te doen :D En ook ongeveer in deze fase gebeurde het edelen, zoals bij mijlpalen te zien is, had Get to the point als allereerste een dorpje erbij, waar hij nogal wat commentaar op kreeg omdat zijn hoofddorp nogal klein was. Dan volgde wonder66, volgens mij wel een prima speler alleen was zijn boerderij ook niet gigantisch groot als ik het mij herinner. Laten we vooral tik em aan ouwe niet vergeten die rondvroeg voor een vv'tje in de buurt van wonder, om hem eens lekker te pesten :D Hij was trouwens derde met een tweede dorp, en had ook als eerste de 5.000 punten mijlpaal binnengesleept.

En dan had je nog spelers als Killerkenneth, die lagen smorgens te vegen voor het leven, om de 10.000 verslagen tegenstanders als aanvaller-mijlpaal binnen te vissen. Aandacht nodig of gewoon tactiek? Wie zal het zeggen :p In ieder geval is hij nog gebacktimed en heeft daarna een ban mogen ontvangen. Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar uiteindelijk kwam er zelfs een nieuwe rang 1, hippopot, die daar +/- 1,5 dag heeft gestaan voordat Dianna Agron zijn dorp afnam, wat hij nog altijd niet heeft teruggepakt. Als ik het goed heb is er zelfs nog een trein van Tik em aan ouwe gesniped, het eerste treintje van de wereld. Hij kreeg er later zelfs nog een terug die hij zelf natuurlijk ook gesniped had, als vv bij team666 (verbeter me als het niet klopt)

Wat betreft spelers valt het momenteel nog redelijk kort te houden, met als reden natuurlijk dat er nog niet heel veel treintjes op de wereld aanwezig zijn :) Gelukkig zal dat niet lang meer duren, en zal ik dan eventueel mijn geweldige post updaten.

Ook is er zelfs in de rim al wat activiteit, (of semi-rim, ik noem het rim) want rimmen is gewoon het leukste wat er is :D Ik ben zelf ook een rimmertje en wat ik vooral merk, is dat het niet echt vordert qua groei, en dan bedoel ik de wereld. Een soortgelijk 'probleem' is/was er op wereld 19, de rim vorderde maar traag en het is zelfs nu nog een kleine wereld. Beetje te vergelijken met wereld 10 als ik het goed heb, dus. Maar daar tegenover staat dat ik het persoonlijk niet erg moeilijk vind waar ik lig, we gaan redelijk vooruit, kan altijd beter maar toch, en zo mega-actief zijn we nog niet eens.

En wat is dit topic nu zonder het kopje toekomst :cool: Zoals mijn giga-interessante persoonlijkheid al had gemeld, zijn er nog niet heel veel treintjes op de wereld, wat dus in de zeer nabije toekomst wél het geval zal zijn. Met andere woorden, er zullen spelers sneuvelen, er zullen spelers overwinnen maar het belangrijkste, er zullen spelers spelen :eek:

Dan nog het forum, wat ik persoonlijk erg stil vind op deze wereld, is wel redelijk sfeervol. De stilte heeft natuurlijk wel enigszins te maken met het feit dat de wereld niet erg snel groeit (maar daar kan ik langszitten), toch is het een forum met sfeer, weinig chagrijnig gedoe (nee, ik probeer niets op te stoken ofzo..) en veel gespam, waar ik eigenlijk liever niet doorheen zoek in de wat meer interessantere topics, maar goed, je kan nu eenmaal niet alles hebben in het tw-leven :)

Om het af te sluiten, ik ben misschien niet iemand die geweldig schrijft, dat weet ik ook wel, maar ik hoop toch dat het misschien even een tijdverdrijf was, iets wat je kan lezen onder het farmen of iets dergelijks. Misschien was het ook een beetje langdradig maar goed dat is dan jammer. Als er ook iets (of iemand :cool:) niet klopt, graag even melden zodat ik het kan aanpassen ;)

Veel succes nog op wereld 24 :p
Donaties? PM me
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60542

Guest
leuk gedaan, verder die snipe was bij team666.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n posts, alleen irriteer ik me gigantisch aan die uit de kluiten gewassen emoticons ;)
 
Bovenaan