Snowboard

Reactiescore
603
Iemand die hier aan snowboarden doet of verstand heeft met het aankopen van eentje?

Ik snowboard nu al een 2 jaartjes en zou nu toch eentje willen kopen. Zeker nu er overal veel korting is.
 

DeletedUser61134

Guest
Heb zelf een Smokin', maar die zijn minder betaalbaar. (Wel gratis leveringen in NL)
Lib-tec heeft ook wel goede reeksen, maar ook die raken de 350-500.

Budget snowboard:
Salomon craft moet een degelijke zijn, veel budget boards verliezen tempo en stabiliteit op vers sneeuw of kunstmatig poedersneeuw.
Moet bij de Craft meevallen.
 
Reactiescore
603
Lib tech had ik eentje gezien die me wel aanstond
is de cold brew van 2017-2018. Nu met de kortingen komt die maar op 320 euro.
als ik nog bindingen en schoenen wil kopen dan zal ik toch tegen 480 zitten denk ik.

1718-libtech-cold-brew-web.png

Gewone zwarte bindingen van 80 euro en dan nog schoenen.
 

DeletedUser61134

Guest
Voordeel is een goede snowboard set gaat langer mee dan andere adrenalinesporten.
Kan je wel 10 jaar+ plezier van hebben als het een beetje kwaliteit is :)
 

DeletedUser7072

Guest
Waarom een snowboard kopen als je in NL woont? Tenzij je echt vaak op wintersport haal kan ik me niet voorstellen dat het voordeliger is dan ze ter plekke huren voor een paar uur.
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom een snowboard kopen als je in NL woont? Tenzij je echt vaak op wintersport haal kan ik me niet voorstellen dat het voordeliger is dan ze ter plekke huren voor een paar uur.

Waarom een fiets kopen als je een auto hebt?
 
Reactiescore
603
Ik wil het liefst IRL een snowboard kopen, maar de meeste winkels hun thema is nu al kamperen.. :D
of ik moet al een stukje rijden.
Je hebt wel sites als blue-tomato, maar ik weet niet in hoeverre die hun services zijn.


En een snowboard kopen is wel voordelig.
Ik ga dit jaar zeker nog 2x naar landgraaf, kost me 30-40 euro om materiaal te huren.
Volgend jaar ga ik op skivakantie, kost me minstens 100 euro om materiaal te huren.

Op 2-3 jaar heb je een snowboard dat je kan kopen met dat geld dus beter investeren erin, en als je het na 5 jaar nietmeer doet verkoop je het voor 200 euro ofzo...
 
Bovenaan