Snellijst - Robskeexp.

DeletedUser69733

Guest
Enkele problemen,

a) Live Conquers:
Ik krijg volgende pagina als ik de script uitvoer:
404: Pagina niet gevonden.
Je hebt mogelijk een oude link gevolgd, het verkeerde webadres ingevoerd of je probeert ons een slecht gevoel te geven.

En dit is het adres als hij die error geeft:
http://nl32.tribalwars.nl/javascrip....com/tracker.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);%7D%7D)();

b)Vill. Select:
Ik ga naar de kaart, klik op de script, het witte kadertje kom inderdaad links beneden op de pagina, maar ookal klik ik op de dorpen ze komen niet in de kadertje te staal
 

DeletedUser

Guest
Grote kans dat beide bugs veroorzaakt worden door de nieuwe update :/
 
Reactiescore
41
Enkele problemen,

a) Live Conquers:
Ik krijg volgende pagina als ik de script uitvoer:
404: Pagina niet gevonden.
Je hebt mogelijk een oude link gevolgd, het verkeerde webadres ingevoerd of je probeert ons een slecht gevoel te geven.

En dit is het adres als hij die error geeft:
http://nl32.tribalwars.nl/javascrip....com/tracker.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);%7D%7D)();

b)Vill. Select:
Ik ga naar de kaart, klik op de script, het witte kadertje kom inderdaad links beneden op de pagina, maar ookal klik ik op de dorpen ze komen niet in de kadertje te staal

Vill. Select heb ik net gefixt (omdat Mcmartens daarom vroeg)
PHP:
javascript:    var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;  var coords=[];  var outputID='villageList';  var encodeID='cbBBEncode';  var isEncoded=true;    function fnRefresh(){win.$('#'+outputID).val(coords.map(function(e){return isEncoded?'[coord]'+e+'[\/coord]':e;}).join(isEncoded?'\n':' '));}    win.$(win.document).ready(function(){   if(win.$('#'+outputID).length<=0){    if(win.game_data.screen=='map'){     var srcHTML=      '<div id="coord_picker">'+       '<span style="color:blue;text-decoration:underline;">dalesmckay\'s co-ordinate picker v7.1:</span><br/><br/>'+       '<input type="checkbox" id="cbBBEncode" onClick="isEncoded=this.checked;fnRefresh();"'+(isEncoded?'checked':'')+'/>BB-Codes<br/>'+       '<textarea id="'+outputID+'" cols="40" rows="10" value="" onFocus="this.select();"/>'+      '</div>';          ele=win.$('body').append(win.$(srcHTML));       win.TWMap.map._handleClick=function(e){      var pos=this.coordByEvent(e);     var coord=pos.join("|");     var ii=coords.indexOf(coord);      if(ii>=0){       coords.splice(ii,1);      }      else{       coords.push(coord);     }          fnRefresh();          return false;     };    }    else{     alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");     self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=map");    }   }  });    void(0);
 

DeletedUser69733

Guest
Vill. Select heb ik net gefixt (omdat Mcmartens daarom vroeg)
PHP:
javascript:    var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;  var coords=[];  var outputID='villageList';  var encodeID='cbBBEncode';  var isEncoded=true;    function fnRefresh(){win.$('#'+outputID).val(coords.map(function(e){return isEncoded?'[coord]'+e+'[\/coord]':e;}).join(isEncoded?'\n':' '));}    win.$(win.document).ready(function(){   if(win.$('#'+outputID).length<=0){    if(win.game_data.screen=='map'){     var srcHTML=      '<div id="coord_picker">'+       '<span style="color:blue;text-decoration:underline;">dalesmckay\'s co-ordinate picker v7.1:</span><br/><br/>'+       '<input type="checkbox" id="cbBBEncode" onClick="isEncoded=this.checked;fnRefresh();"'+(isEncoded?'checked':'')+'/>BB-Codes<br/>'+       '<textarea id="'+outputID+'" cols="40" rows="10" value="" onFocus="this.select();"/>'+      '</div>';          ele=win.$('body').append(win.$(srcHTML));       win.TWMap.map._handleClick=function(e){      var pos=this.coordByEvent(e);     var coord=pos.join("|");     var ii=coords.indexOf(coord);      if(ii>=0){       coords.splice(ii,1);      }      else{       coords.push(coord);     }          fnRefresh();          return false;     };    }    else{     alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");     self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=map");    }   }  });    void(0);
Thanks :D Da was de belangrijkste die ik graag wou hebben, hartelijk bedankt :)
 
Reactiescore
2
vill. Select heb ik net gefixt (omdat mcmartens daarom vroeg)
PHP:
javascript:    Var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;  var coords=[];  var outputid='villagelist';  var encodeid='cbbbencode';  var isencoded=true;    function fnrefresh(){win.$('#'+outputid).val(coords.map(function(e){return isencoded?'[coord]'+e+'[\/coord]':e;}).join(isencoded?'\n':' '));}    win.$(win.document).ready(function(){   if(win.$('#'+outputid).length<=0){    if(win.game_data.screen=='map'){     var srchtml=      '<div id="coord_picker">'+       '<span style="color:blue;text-decoration:underline;">dalesmckay\'s co-ordinate picker v7.1:</span><br/><br/>'+       '<input type="checkbox" id="cbbbencode" onclick="isencoded=this.checked;fnrefresh();"'+(isencoded?'checked':'')+'/>bb-codes<br/>'+       '<textarea id="'+outputid+'" cols="40" rows="10" value="" onfocus="this.select();"/>'+      '</div>';          ele=win.$('body').append(win.$(srchtml));       win.twmap.map._handleclick=function(e){      var pos=this.coordbyevent(e);     var coord=pos.join("|");     var ii=coords.indexof(coord);      if(ii>=0){       coords.splice(ii,1);      }      else{       coords.push(coord);     }          fnrefresh();          return false;     };    }    else{     alert("run this script from the map.\nredirecting now...");     self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=\w*/i,"screen=map");    }   }  });    void(0);


held :d
 

DeletedUser

Guest
Pff, zal es ervoor kijken :)

E: conquers kan ik zelf niet fixen :( ben geen scripter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
41
mss dat ik die morgen wel ga fixen ;)

tenminste als ik eraan denk en anderen op skype niet teveel vragen wat betreft scripts ^^
 
Reactiescore
41
Live Conquers is nu ook gefixt :)
PHP:
javascript:(function(){if(typeof(_twcReady)!=='undefined')_twcReady();else{var%20a=document;if(window.frames.length>0&&window.main)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.twclip.com/tracker.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}})();
 

DeletedUser62889

Guest
Waarom gebruik je de B Coordlist On Map tool niet gewoon?

B indrukken op de kaart. Dan selecteer je de dorpen die je wilt, dan komen daar rode vierkantjes omheen. Na alle dorpen geselecteerd te hebben druk je wer op B en dan verschijnt er een schermpje met alle coords (je kan bb-codes aan/uit zetten).
 

DeletedUser

Guest
Waarom gebruik je de B Coordlist On Map tool niet gewoon?

B indrukken op de kaart. Dan selecteer je de dorpen die je wilt, dan komen daar rode vierkantjes omheen. Na alle dorpen geselecteerd te hebben druk je wer op B en dan verschijnt er een schermpje met alle coords (je kan bb-codes aan/uit zetten).

Omdat ik al een andere tool heb op de kaart die de B toets gebruikt, en omdat het zo makkelijker is :p
 

DeletedUser62889

Guest
Zet die tool van jou ook vierkantjes om reeds geselecteerde dorpen dan? :p
 
Reactiescore
2.039
Mijn snellijstscript doet hetzelfde, met b beginnen om te kunnen selecteren en rode vierkantjes om al geselecteerde dorpen te markeren.
Enige nadeel is wanneer er bij een dorp tbr al een rood vierkantje geeft, dit nogal lastig is. :(
 

DeletedUser62889

Guest
Mijn snellijstscript doet hetzelfde, met b beginnen om te kunnen selecteren en rode vierkantjes om al geselecteerde dorpen te markeren.
Enige nadeel is wanneer er bij een dorp tbr al een rood vierkantje geeft, dit nogal lastig is. :(

Yep dat heb ik ook, alleen zie je wel een "dikker" vierkantje om het willekeurige dorp staan dan wanneer het niet geselecteerd is.
 

DeletedUser

Guest
zeker nice scripts hier ga er morgen eens wat tussen uit vissen voor W32.
 
Bovenaan