Snellijst - Robskeexp.

DeletedUser

Guest
Deze scripts moet je niet downloaden maar in je snellijst stoppen
 

DeletedUser

Guest
Die van Tribetool.nl is 1 van de beste

Maar goed dit is niet het juiste topic hier voor he dit is een discussie topic voor Robskeexp. zijn snellijst scripts wat ook eigenlijk op de verkeerde plek staat maar goed
 

DeletedUser

Guest
Die van Tribetool.nl is 1 van de beste

Maar goed dit is niet het juiste topic hier voor he dit is een discussie topic voor Robskeexp. zijn snellijst scripts wat ook eigenlijk op de verkeerde plek staat maar goed
Inderdaad, besefte ik nu al meer en meer ^^ heb al een pm'tje gestuurd naar een mod om hem te verplaatsten naar het Tools&Projecten forum
Ook al doet die het niet altijd even goed.

Jawel toch?


Dit weekend ga ik zelf wat scripts gaan proberen te verbeteren btw, vertalen enzo. Dit heeft een tijdje geduurd omdat ik TW passief speelde.
 
Reactiescore
133
Inderdaad, besefte ik nu al meer en meer ^^ heb al een pm'tje gestuurd naar een mod om hem te verplaatsten naar het Tools&Projecten forum

Dit weekend ga ik zelf wat scripts gaan proberen te verbeteren btw, vertalen enzo. Dit heeft een tijdje geduurd omdat ik TW passief speelde.
PM'tje teruggestuurd, want ik vind het topic hier wel leuk :)
Succes met het fixen van die scripts. Die kun je zeker aanbieden op T&P.
 

DeletedUser

Guest
leuke snellijst, heb veel icoontjes gepakt. hoe heb je die daar zo allemaal gevonden?
 
Reactiescore
133
Je PM heb ik gezien, maar op korte termijn wordt dat niks.
Daarom raad ik je aan een topic op T&P te openen waarin je om die fix vraagt (elke tool een eigen topic), er is dan vast iemand die het doet :)
Of het veel werk is weet ik niet eens, omdat ik echt te weinig tijd heb en niet ga fixen heb ik niet eens op de links geklikt nu.
 

DeletedUser

Guest
Tuam werd net gepm'd, die zou dat fixen wanneer hij er de tijd voor had :) Zelfde geld voor het script 'Spelerslijst Stam'

Wat werkt er dan niet aan spelerslijst stam? Want bij mij doet die het gewoon..

mvg stefan
 

DeletedUser66036

Guest
De inc.'s vinker, die doet het niet echt :)
Staat ook niet veel in de code moet ik zeggen...
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand uitleggen waarom dat als ik die Spelerlijst in een excel zet (de code) dat er opeens een heel grote tekst tussendoor komt :confused:
 
Bovenaan