Snellijst - Robskeexp.

DeletedUser63918

Guest
Gratis site weet ik wel wat linkjes voor, je hebt dan wel geen eigen adres staat altijd nog iets bij.
Maar dan kun je het beste een site maken voor iedereen zo heb je een verzameling.
 

DeletedUser

Guest
.tk kent iedereen wel denk ik? :) Linkje

Verder, mooie lijst, staan ook een paar tussen die ik al een tijdje aan het zoeken was ;)
 

DeletedUser

Guest
Deze werkt half alles aanvinken werkt wel alles uit vinken niet

OK.png
Aan-/Uitvinken: Vinkt alle vakjes op de pagina aan of uit.
Code:
javascript:for(var j=0;j<document.forms.length;j++){for(var i=0;i<document.forms[j].elements.length;i++){if (document.forms[j].elements[i].type=="checkbox") document.forms[j].elements[i].checked=true;}}void(0);

Er zijn meer snellijst scriptjes in dit topic die het niet echt helemaal lekker vlekkeloos doen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Jammer dat niet alles werkt.. :(
 

DeletedUser66111

Guest
Deze werkt half alles aanvinken werkt wel alles uit vinken niet



Er zijn meer snellijst scriptjes in dit topic die het niet echt helemaal lekker vlekkeloos doen

Jammer dat niet alles werkt.. :(

Ik probeer ervoor te kijken, echter kan ik de bugs zelf niet fixen en vind ik geen scripter die in staat is om het te fixen :s

Code:
javascript:for(var j=0;j<document.forms.length;j++){for(var i=0;i<document.forms[j].elements.length;i++){if (document.forms[j].elements[i].type=="checkbox") document.forms[j].elements[i].checked=false;}}void(0);

Deze vinkt ze uit btw.
 

DeletedUser

Guest
De aanvinker doet t het niet :p
Die ik wel erg fijn vind dus als je hem goed wilt posten? :D


Farm-Stats: Werkt op je eigen profielpagina, wanneer je drukt op het script komt er bovenin te zien hoeveel je die dag al gefarmt hebt, hoeveel totaal & hoeveel dorpen van die dag of totaal.
Code:
javascript:void($("#gss").remove());var r = ["","","",""];function clean(s){return parseInt(s.replace(".","").replace(".",""));}function cnt(a,s){return a.indexOf(s)>-1;}$("td.no_bg > div > img").each(function(index){a = $(this).attr("alt");if (a.substring(0,18)=="Tot nu toe heb je "){if (cnt(a," grondstoffen ")){b=a.substring(18,a.indexOf(" grondstoffen"));if (cnt(a," buitgemaakt")){r[3]=b;}if (cnt(a," veroverd")){r[1]=b;}}if (cnt(a," dorpen geplunderd.")){if (cnt(a," andere ")){r[2]=a.substring(18,a.indexOf(" andere"));}if (cnt(a," huidige ")){r[0]=a.substring(18,a.indexOf(" dorpen"));}}}});void($("#content_value").prepend("<div id=\"gss\" style=\"background-color:#F4E4BC;display:none;\"><h4 style='background-image: url(\"http://cdn.tribalwars.net/graphic/screen/tableheader_bg3.png\");background-repeat: repeat-x;font-size: 9pt;font-weight: 700;font-style:normal;'>Farmstats</h4><p>Forum/PM BBcode<pre>[table][**][||]Dorpen[||]Grondstoffen[||]Gemiddeld[/**]\n[*]Vandaag[|]"+r[0]+"[|]"+r[1]+"[|]"+Math.round(clean(r[1])/clean(r[0]))+"\n[*]Totaal[|]"+r[2]+"[|]"+r[3]+"[|]"+Math.round(clean(r[3])/clean(r[2]))+"\n[/table]</pre></p><p>Plain text:<pre>"+r[0]+" "+r[1]+" "+Math.round(clean(r[1])/clean(r[0]))+"\n"+r[2]+" "+r[3]+" "+Math.round(clean(r[3])/clean(r[2]))+"</pre></p><a href=\"javascript:void($('#gss').slideUp());\">Sluiten</a></div>"));void($("#gss").slideDown());
Dit krijg ik:
72194.png

klopt denk ik niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoezo? Heb je geen 3.5 miljard leem gefarmd dan :D

Hij bedoeld dat het script niet helemaal goed werkt i.v.m NaN in beeld

Heb je toevallig andere scripts aanstaan zo als tw assistent ? zo ja die even uitschakelen dan werkt het wel
 

DeletedUser

Guest
Hij bedoeld dat het script niet helemaal goed werkt i.v.m NaN in beeld

Heb je toevallig andere scripts aanstaan zo als tw assistent ? zo ja die even uitschakelen dan werkt het wel

Dus jij denkt dat hij 3,5 miljard leem en maar 36 ijzer heeft gefarmd..
 

DeletedUser66111

Guest
De aanvinker doet t het niet :p
Die ik wel erg fijn vind dus als je hem goed wilt posten? :D


Farm-Stats: Werkt op je eigen profielpagina, wanneer je drukt op het script komt er bovenin te zien hoeveel je die dag al gefarmt hebt, hoeveel totaal & hoeveel dorpen van die dag of totaal.
Code:
javascript:void($("#gss").remove());var r = ["","","",""];function clean(s){return parseInt(s.replace(".","").replace(".",""));}function cnt(a,s){return a.indexOf(s)>-1;}$("td.no_bg > div > img").each(function(index){a = $(this).attr("alt");if (a.substring(0,18)=="Tot nu toe heb je "){if (cnt(a," grondstoffen ")){b=a.substring(18,a.indexOf(" grondstoffen"));if (cnt(a," buitgemaakt")){r[3]=b;}if (cnt(a," veroverd")){r[1]=b;}}if (cnt(a," dorpen geplunderd.")){if (cnt(a," andere ")){r[2]=a.substring(18,a.indexOf(" andere"));}if (cnt(a," huidige ")){r[0]=a.substring(18,a.indexOf(" dorpen"));}}}});void($("#content_value").prepend("<div id=\"gss\" style=\"background-color:#F4E4BC;display:none;\"><h4 style='background-image: url(\"http://cdn.tribalwars.net/graphic/screen/tableheader_bg3.png\");background-repeat: repeat-x;font-size: 9pt;font-weight: 700;font-style:normal;'>Farmstats</h4><p>Forum/PM BBcode<pre>[table][**][||]Dorpen[||]Grondstoffen[||]Gemiddeld[/**]\n[*]Vandaag[|]"+r[0]+"[|]"+r[1]+"[|]"+Math.round(clean(r[1])/clean(r[0]))+"\n[*]Totaal[|]"+r[2]+"[|]"+r[3]+"[|]"+Math.round(clean(r[3])/clean(r[2]))+"\n[/table]</pre></p><p>Plain text:<pre>"+r[0]+" "+r[1]+" "+Math.round(clean(r[1])/clean(r[0]))+"\n"+r[2]+" "+r[3]+" "+Math.round(clean(r[3])/clean(r[2]))+"</pre></p><a href=\"javascript:void($('#gss').slideUp());\">Sluiten</a></div>"));void($("#gss").slideDown());
Dit krijg ik:
72194.png

klopt denk ik niet?
Die aanvinker doet het wel ;)? En van die farm-stats komt omdat je de rover hebt.
 

DeletedUser66036

Guest
Zou wel leuk zijn als howlin de boel hier ook even post met uitleg. Ziet er interessant uit :p

En in de screen van Robske zie ik een massa-tagger die helaas niet wordt gegeven/uitgelegd :(
 

DeletedUser

Guest
Er val veel up te daten hier, zou er een scriptmod me kunnen helpen? En voor die tagger, die ga ik wel nog es opzoeken, je vindt hem vrij vlug hoor. Ben namelijk laptop kwijt (crashed) dus ook veel gegevens van TW.
 

DeletedUser66036

Guest
Nee, volgens mij ben ik op zoek naar een mass tagger... Schijnt een verschil te zijn :p
Kom ik net even achter :S
 

DeletedUser66036

Guest
Oh, maar wat doet deze? Ergens anders las ik dat het praktisch zowat onmogelijk is een tagger te maken zoals ik hem in gedachten had. Dat wanneer je 200 incomings krijgt, dat hij ze automatisch allemaal tagt in 1 klik :)
Lijkt me ook illegaal trouwens.

Enne, waarvoor zou je de aanvinker ooit willen gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij wel :) Al deze tools werden al een goeie 3 of 2 jaar gebruikt op een w14 account + ik gebruikte ze op andere accounts ook. Meesten doen niets illigaals en Tuam die deze post las en het ging nachecken heeft me er verder niet meer over gesproken.

Oooh, jij speelt niet meer op 1965?
Verklaart waarom we dat account zo plots zo makkelijk de grond in konden boren:p
 

DeletedUser

Guest
Oh, maar wat doet deze? Ergens anders las ik dat het praktisch zowat onmogelijk is een tagger te maken zoals ik hem in gedachten had. Dat wanneer je 200 incomings krijgt, dat hij ze automatisch allemaal tagt in 1 klik :)
Lijkt me ook illegaal trouwens.

Enne, waarvoor zou je de aanvinker ooit willen gebruiken?
Is gemakkelijk, hoef je niet te scrollen & die tagger bestaat maar (legaal gekeurd denk ik) maar zit binnen beperkte kringen. Deze massa-tagger werkt anders
Oooh, jij speelt niet meer op 1965?
Verklaart waarom we dat account zo plots zo makkelijk de grond in konden boren:p

Al 6maand niet meer ofzo ;)
 

DeletedUser

Guest
Al 6maand niet meer ofzo ;)

Ooh echt? hebk zelfs nooit iets van gemerkt, mijn excuses daarvoor dus:p
En waar speelt de startersbaas dan wel nog? Want ook GOTA heb je verlaten (weet ik doordat ik 'm gerecruit heb:D)
 
Bovenaan