Sneak Preview - Wereld 78

Reactiescore
1.140
Hmm heb is gekeken maar op basis van het groei tempo van de spelers op de server durf ik wel te stellen dat ze daar een bedroevend laag niveau hebben.
Ze gebruiken wel gewoon flink pp want die dorpen groeien eerste week wel gewoon net zo rap als hier maar daarna het door pakken en door edelen pff.
En clusters vormen doen ze ook niet echt aan :tongue:

Ik heb altijd het idee als ik die andere servers zie ook .net enzo dat als we daar met een .nl pre zouden starten we ze flink zouden weg klappen.
Echter heb ik van tw cup wel geleerd dat ze op andere servers gewoon met de hele wereld samen gaan lopen werken en de stam die niet mee doet aan bg's sluiten met de hele wereld (wij dus destijds) krijgt gewoon de hele wereld over zich heen.
Des al niet te min hebben we als nog gewonnen toen :tongue:
 
Reactiescore
1.226
Hmm heb is gekeken maar op basis van het groei tempo van de spelers op de server durf ik wel te stellen dat ze daar een bedroevend laag niveau hebben.
Ze gebruiken wel gewoon flink pp want die dorpen groeien eerste week wel gewoon net zo rap als hier maar daarna het door pakken en door edelen pff.
En clusters vormen doen ze ook niet echt aan :tongue:

Hebben ze daar ook dezelfde regels/gebruiken om met meerdere personen op 1 account te spelen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Klein vraagje, waarom kunnen stammen op W65 van guerrastribales.es 50 spelers hebben en zie vooralsnog dat er veel stammen zijn die met elkaar concurreren. Terwijl hier de stammen juist kleiner en kleiner worden.

De hoeveelheid spelers van die wereld zit op 3,7k, niet zo'n heel groot verschil van de hoeveelheid hierop. Morgen komt daar ook een nieuwe wereld uit, daar zal de limiet 40 spelers zijn per stam, maar dan denk ik dat er een fundamenteel verschil zit tussen de speelwijze van daar en hier, kan er enkel geen vinger op wijzen.

Ik wel, denk ik.

Paragraaf 4, regel 6. Je mag geen co's hebben op de .es server, als ik dit goed begrijp.

Hebben ze daar ook dezelfde regels/gebruiken om met meerdere personen op 1 account te spelen?

Wat dus dit vermoeden bevestigt.
 
Reactiescore
2
Oh, zeer interessant! Zou voor zo'n andere speelstijl zorgen inderdaad, verklaart een hoop
 
Bovenaan