Sneak Preview - Wereld 78

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik denk inderdaad ook dat 5 of 6 een mooie zou zijn voor de afwisseling.
 
Reactiescore
524
Pakketjes zijn in de afgelopen 27 werelden niet meer aan bod geweest, de reden die hiervoor wordt aangedragen is dat dit niet kan wegens de vlaggen en vlaggenboosters in de events.

Kunnen de vlaggen niet éénmalig uitgeschakeld worden zoals op Casual 10 waardoor het gebruik van pakketjes mogelijk is? Ik denk dat je hiermee ook al behoorlijk de mid-game mee kan verlengen omdat je edels niet iedere keer terug gemaakt kunnen worden.
 
Reactiescore
604
Pakketjes zijn in de afgelopen 27 werelden niet meer aan bod geweest, de reden die hiervoor wordt aangedragen is dat dit niet kan wegens de vlaggen en vlaggenboosters in de events.

Kunnen de vlaggen niet éénmalig uitgeschakeld worden zoals op Casual 10 waardoor het gebruik van pakketjes mogelijk is? Ik denk dat je hiermee ook al behoorlijk de mid-game mee kan verlengen omdat je edels niet iedere keer terug gemaakt kunnen worden.

Inno be like: ga maar classic spelen
 
Reactiescore
277
kan inno geen goudmunten met duur herbouwen doen? dan kan inno gwn de events en vlaggen etc behouden en heeft inno hun geld en heb je alsnog een wereld met duur herbouwen
 
Reactiescore
604
kan inno geen goudmunten met duur herbouwen doen? dan kan inno gwn de events en vlaggen etc behouden en heeft inno hun geld en heb je alsnog een wereld met duur herbouwen
tenor.gif
 
Reactiescore
75
Deze instellingen hebben zeker potentieel, maar persoonlijk zou ik de snelheid toch een beetje terugschroeven.
W76 was nog maar een snelheid 2 wereld. Ik zou deze op een 1.6 zetten (W69 snelheid).
Snelheid 2 is enorm intensief, ongeveer iedere week een massa offen (en dan nog eentje deffen...), dat is niet niets.

Het niet farmen veranderen naar een limited haul (of wel farmen) zal waarschijnlijk een te groot verschil zijn?
 
Reactiescore
5.686
5-6 ledenlimiet inderdaad veel beter voor de huidige werelden. Lijkt me wel eens een leuke nieuwe dimensie aan de werelden. Misschien zelfs tribe-lock, dat je ook niet zomaar stam kan hoppen en tussen 2 bevriende stammen kunt spelen oid.
 
Reactiescore
1.367
5-6 ledenlimiet inderdaad veel beter voor de huidige werelden. Lijkt me wel eens een leuke nieuwe dimensie aan de werelden. Misschien zelfs tribe-lock, dat je ook niet zomaar stam kan hoppen en tussen 2 bevriende stammen kunt spelen oid.

Ik zou dan eerder de OS regels aanpassen, 48u in 1 stam (niet de 24u1m die nu geld) en dan voor ontvangen en sturen van OS. En enkel VV binnen de stam+3 bg's die al langer dan 5 dagen bg zijn. Daarbij een limiet op stamwissels in de late game, als er dan nog 500 spelers over zijn een 14 dagen cooldown voor stamwissels. Kun je alsnog met bevriende stammen spelen maar is het allemaal een stuk lastiger
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik zou dan eerder de OS regels aanpassen, 48u in 1 stam (niet de 24u1m die nu geld) en dan voor ontvangen en sturen van OS. En enkel VV binnen de stam+3 bg's die al langer dan 5 dagen bg zijn. Daarbij een limiet op stamwissels in de late game, als er dan nog 500 spelers over zijn een 14 dagen cooldown voor stamwissels. Kun je alsnog met bevriende stammen spelen maar is het allemaal een stuk lastiger

Ik had al een eerdere wereld aan Duckje gevraagd of (tijdelijke) tribelocks mogelijk waren, maar dit konden ze niet introduceren op normale werelden. Minder aantal maximaal spelers lijkt me dus de key.
 
Reactiescore
2.039
Deze instellingen hebben zeker potentieel, maar persoonlijk zou ik de snelheid toch een beetje terugschroeven.
W76 was nog maar een snelheid 2 wereld. Ik zou deze op een 1.6 zetten (W69 snelheid).
Snelheid 2 is enorm intensief, ongeveer iedere week een massa offen (en dan nog eentje deffen...), dat is niet niets.

Het niet farmen veranderen naar een limited haul (of wel farmen) zal waarschijnlijk een te groot verschil zijn?
De loopsnelheid is de helft van w76, zal dus stuk minder intensief zijn.
 
Reactiescore
75
De loopsnelheid is de helft van w76, zal dus stuk minder intensief zijn.

Maar de clears blijven wel rekruteren op snelheid 2. Dat maakt het ook intensiever dan bv een 1.6. Iedere week een massa gooien blijft gewoon een klus.
 
Reactiescore
2.039
Maar de clears blijven wel rekruteren op snelheid 2. Dat maakt het ook intensiever dan bv een 1.6. Iedere week een massa gooien blijft gewoon een klus.
Ja natuurlijk maar alles lager dan 2 is gewoon 2 weken uit je neus vreten dus dat is ook maar zo mager
 
Reactiescore
3
Ledenlimiet stam: 5/6.
Geen goudmunten slaan om edelmannen te maken, maar gewoon een ander systeem. Edelman dood, weer opnieuw beginnen! Dan wordt de strijdt ook wat spannender. Of wel goudmunten, maar dat je die gewoon verliest bij het verliezen van je edelman..
 
Bovenaan